Royal Schiphol Group bundelt advertentiekracht luchthavens
- Media
- 5 feb 2021 @ 08:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Bereik
- 5 feb 2021 @ 08:55
- Sjaak Hoogkamer
Royal Schiphol Group bundelt vanaf dit jaar haar krachten op het gebied van adverteren doordat Amsterdam Airport Schiphol gaat samenwerken met de drie regionale luchthavens van Royal Schiphol Group: Eindhoven Airport, Rotterdam The Hague Airport en -na opening- Lelystad Airport.
De samenwerking maakt het voor adverteerders mogelijk bezoekers van bijna alle Nederlandse passagiersluchthavens via één loket te bereiken met een verscheidenheid aan media- en brand promotion mogelijkheden.
Amsterdam Airport Schiphol start eerst een samenwerking met Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport. Lelystad Airport volgt bij opening van de luchthaven. Door de samenvoeging van de mediamogelijkheden wordt de nationale adverteerdersmarkt nog beter bediend.
Maarten van Maaren, Director Media bij Amsterdam Airport Schiphol: ´Reizigers brengen na het inchecken en de securitycontrole vaak geruime tijd door op een luchthaven. Dit biedt mogelijkheden voor merken om met (potentiële) klanten in contact te komen. Door ons portfolio nu uit te breiden met mediamogelijkheden op onze regionale luchthavens, bieden we naast een groter bereik ook een interessant platform om met relevante gesponsorde content, ervaringen te creëren die waarde toevoegen aan de passagiersreis. Daarnaast past dit ook helemaal in de visie van Royal Schiphol Group om de krachten te bundelen en synergie te behalen tussen de Nederlandse luchthavens.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes