Royal Schiphol Group bundelt advertentiekracht luchthavens

Royal Schiphol Group bundelt advertentiekracht luchthavens
  • Media
  • 5 feb 2021 @ 08:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Bereik

Royal Schiphol Group bundelt vanaf dit jaar haar krachten op het gebied van adverteren doordat Amsterdam Airport Schiphol gaat samenwerken met de drie regionale luchthavens van Royal Schiphol Group: Eindhoven Airport, Rotterdam The Hague Airport en -na opening- Lelystad Airport.

De samenwerking maakt het voor adverteerders mogelijk bezoekers van bijna alle Nederlandse passagiersluchthavens via één loket te bereiken met een verscheidenheid aan media- en brand promotion mogelijkheden.

Amsterdam Airport Schiphol start eerst een samenwerking met Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport. Lelystad Airport volgt bij opening van de luchthaven. Door de samenvoeging van de mediamogelijkheden wordt de nationale adverteerdersmarkt nog beter bediend.

Maarten van Maaren, Director Media bij Amsterdam Airport Schiphol: ´Reizigers brengen na het inchecken en de securitycontrole vaak geruime tijd door op een luchthaven. Dit biedt mogelijkheden voor merken om met (potentiële) klanten in contact te komen. Door ons portfolio nu uit te breiden met mediamogelijkheden op onze regionale luchthavens, bieden we naast een groter bereik ook een interessant platform om met relevante gesponsorde content, ervaringen te creëren die waarde toevoegen aan de passagiersreis. Daarnaast past dit ook helemaal in de visie van Royal Schiphol Group om de krachten te bundelen en synergie te behalen tussen de Nederlandse luchthavens.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken