Royal Schiphol Group bundelt advertentiekracht luchthavens
- Media
- 5 feb 2021 @ 08:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Bereik
- 5 feb 2021 @ 08:55
- Sjaak Hoogkamer
Royal Schiphol Group bundelt vanaf dit jaar haar krachten op het gebied van adverteren doordat Amsterdam Airport Schiphol gaat samenwerken met de drie regionale luchthavens van Royal Schiphol Group: Eindhoven Airport, Rotterdam The Hague Airport en -na opening- Lelystad Airport.
De samenwerking maakt het voor adverteerders mogelijk bezoekers van bijna alle Nederlandse passagiersluchthavens via één loket te bereiken met een verscheidenheid aan media- en brand promotion mogelijkheden.
Amsterdam Airport Schiphol start eerst een samenwerking met Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport. Lelystad Airport volgt bij opening van de luchthaven. Door de samenvoeging van de mediamogelijkheden wordt de nationale adverteerdersmarkt nog beter bediend.
Maarten van Maaren, Director Media bij Amsterdam Airport Schiphol: ´Reizigers brengen na het inchecken en de securitycontrole vaak geruime tijd door op een luchthaven. Dit biedt mogelijkheden voor merken om met (potentiële) klanten in contact te komen. Door ons portfolio nu uit te breiden met mediamogelijkheden op onze regionale luchthavens, bieden we naast een groter bereik ook een interessant platform om met relevante gesponsorde content, ervaringen te creëren die waarde toevoegen aan de passagiersreis. Daarnaast past dit ook helemaal in de visie van Royal Schiphol Group om de krachten te bundelen en synergie te behalen tussen de Nederlandse luchthavens.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing