Exclusieve samenwerking Talpa Network en RetailMedia.One
- Media
- 19 dec 2023 @ 08:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 dec 2023 @ 08:53
- Michiel van Zaane
Talpa Network heeft de handen ineengeslagen met RetailMedia.One. Deze alliantie biedt adverteerders de mogelijkheid om hun campagnes te verspreiden over verschillende platformen, waaronder tv, radio, digitale en printmedia én retail media.
Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network, biedt advertentiemogelijkheden voor een crossmediale benadering van consumenten. De toevoeging van retail media aan het crossmediale portfolio verhoogt zowel de frequentie als de relevantie van merkboodschappen. Dit resulteert in een effectieve verbinding met consumenten op sleutelmomenten in hun dagelijks leven, volgens de partijen. Door de samenwerking is er meer schaal, snelheid en standaardisatie in een campagne te realiseren.
Allard Ruyl, CEO van Media Solutions: ‘Door de samenwerking met RetailMedia.One ontstaan er nieuwe kansen voor onze adverteerders. Deze samenwerking verrijkt ons portfolio door traditionele media te koppelen aan het innovatieve veld van retail media. Dit leidt tot een verbetering in de wijze waarop merken communiceren en interactie hebben met hun doelgroepen, wat resulteert in diepgaandere en effectievere marketingresultaten.’
Mark Stockx, RetailMedia.One: ‘Het afgelopen jaar hebben we verbinding gezocht met retailers, merken en bureaus om retail media in Nederland op de kaart te zetten Deze exclusieve samenwerking met Talpa Network is een grote stap voorwaarts om de merkkracht van retail media voor elk merk en elk mediabureau beschikbaar te maken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
- Management neemt PXR Media over
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

