Evoworks nieuwe Gold Sponsor Webwinkel Vakdagen

Evoworks nieuwe Gold Sponsor Webwinkel Vakdagen
  • Online
  • 11 jun 2019 @ 11:19
  • 16378 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Online marketing bureau Evoworks is de komende drie jaar de nieuwe Gold Sponsor van de Webwinkel Vakdagen. De Webwinkel Vakdagen is het grootste e-commerce event van de Benelux. Deze tweedaagse beurs trekt jaarlijks ruim 12.500 bezoekers.

Als Gold Sponsor zal Evoworks prominent aanwezig zijn in alle communicatie van de Webwinkel Vakdagen

Uiteraard neemt Evoworks zelf ook deel aan dit event als exposant én als spreker. De Webwinkel Vakdagen beurs vindt jaarlijks plaats in januari in de Jaarbeurs Utrecht. Het event richt zich op webshopeigenaren, retailers en e-commerce professionals en biedt een uitgebreid programma over alle aspecten van digital commerce. Bezoekers kunnen kennis opdoen en vergroten door hun ervaringen te delen met exposanten en door het bijwonen van een of meer van de vele lezingen die worden aangeboden. In 2020 zal de beurs plaatsvinden op 29 en 30 januari.

 

Al sinds 2011 neemt Evoworks deel aan de Webwinkel Vakdagen. De afgelopen jaren heeft Evoworks naar eigen zeggen grote stappen gezet in haar dienstverlening en is uitgegroeid tot een toonaangevende specialist in de e-commerce markt. Gold sponsor worden van de Webwinkel Vakdagen past dan ook bij de ambities en groei die Evoworks doormaakt.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken