CM.com en Shopware sluiten partnership

CM.com en Shopware sluiten partnership
  • Online
  • 4 nov 2022 @ 05:14
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

CM.com, marktleider op het gebied van Conversational Commerce, gaat samenwerken met Shopware, aanbieder van een open source e-commerce platform.

Het partnership zorgt volgens beide partijen ervoor ‘dat het open source platform van Shopware naadloos integreert met het Communicatie Platform en Mobile Service Cloud oplossing van CM.com.’ Met het partnership geven ze naar eigen zeggen ‘invulling aan de toenemende behoefte in zowel Europa als de Verenigde Staten naar geïntegreerde e-commerce oplossingen.’

Jeroen van Glabbeek, CEO bij CM.com: ‘De integratie van Voice en andere kanalen binnen het e-commerce platform is cruciaal voor ondernemers. Met het partnership onderstrepen we onze rol als partner met oplossingen voor conversational experiences.’

Sebastian Hamann, Co-CEO Shopware: ‘Elke dag werken we hard om Shopware te positioneren als een flexibele oplossing voor mid-market e-commerce. Dit is omdat we webwinkels in staat willen stellen om winkelervaringen te creëren. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking met CM.com ons een stap verder brengt op deze reis.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken