Inschrijving DDMA EMAS Awards 2023 geopend

Inschrijving DDMA EMAS Awards 2023 geopend
  • Online
  • 7 mrt 2023 @ 08:09
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. E-mailmarketing (automation) professionals kunnen zich inschrijven in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies. De uitreiking vindt plaats op 22 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (DPG Media), Jordie van Rijn (EmailMonday), Robin Sellaiyah (Philips), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Jasmijn Hemersma (Kramp), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).

Deadlines voor inschrijving

25 maart vóór 17:00: Battle of the Agencies

6 april vóór 17:00: Young talent

20 april vóór 17:00: Optimization

Inschrijven kan via deze link.

Amnesty International
De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor opdrachtgever Amnesty International. Bureaus kunnen uiterlijk op 25 maart een motivatie indienen om mee te doen. Amnesty International beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Vorig jaar viel Happy Horizon in de prijzen met hun campagne voor Air Miles.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken