Neal Petersen per direct weg bij Infostrada Sports
- Sponsoring
- 10 feb 2014 @ 10:24
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Media
- 10 feb 2014 @ 10:24
- Redactie Sponsoring
Program Director Neal Petersen heeft besloten Infostrada Sports te verlaten vanwege een verschil van inzicht over het te voeren beleid. Petersen – die september 2013 in dienst trad - vertrekt per direct en gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn dienstverband heeft nog geen half jaar geduurd.
‘Ik ben er trots op dat we met de afdeling een aantal mooie, nieuwe producties hebben gerealiseerd. Er zitten nog mooie dingen in de pijpleiding. Ik wens Infostrada daarbij veel succes’, aldus Petersen in het persbericht.
Danny Menken
CEO Danny Menken betreurt het vertrek van Petersen. En natuurlijk is hij hem dankbaar voor wat er allemaal bereikt is de afgelopen maanden. Petersen hield zich bezig met alle sportprogramma’s, zowel live als vanuit de studio. Programma’s die worden uitgezonden op RTL, SBS6 en Sport 1. In het verleden was Petersen onder andere persvoorlichter bij de KNVB.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers