Neal Petersen per direct weg bij Infostrada Sports
- Sponsoring
- 10 feb 2014 @ 10:24
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Media
- 10 feb 2014 @ 10:24
- Redactie Sponsoring
Program Director Neal Petersen heeft besloten Infostrada Sports te verlaten vanwege een verschil van inzicht over het te voeren beleid. Petersen – die september 2013 in dienst trad - vertrekt per direct en gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zijn dienstverband heeft nog geen half jaar geduurd.
‘Ik ben er trots op dat we met de afdeling een aantal mooie, nieuwe producties hebben gerealiseerd. Er zitten nog mooie dingen in de pijpleiding. Ik wens Infostrada daarbij veel succes’, aldus Petersen in het persbericht.
Danny Menken
CEO Danny Menken betreurt het vertrek van Petersen. En natuurlijk is hij hem dankbaar voor wat er allemaal bereikt is de afgelopen maanden. Petersen hield zich bezig met alle sportprogramma’s, zowel live als vanuit de studio. Programma’s die worden uitgezonden op RTL, SBS6 en Sport 1. In het verleden was Petersen onder andere persvoorlichter bij de KNVB.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
- Vebego sponsort curling richting... 29-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes