Belkin wil sponsoring wielerploeg verlengen

  • Sponsoring
  • 28 mrt 2014 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

Belkin is in vergaande onderhandeling om het contract met de wielerploeg tussentijds te verlengen. De Amerikaanse leveranciers van telecomaccessoires stapte halverwege vorig jaar in als sponsor van de ploeg die na het vertrek van sponsor Rabobank als Team Blanco door het leven ging.

Belkin heeft vorig jaar niet de volledige prijs voor de wielerploeg hoeven te betalen, schrijft De Telegraaf. Dat seizoen betaalde Rabobank nog haar bijdrage voor de ploeg, terwijl de bank dit jaar ook nog garant staat voor liefst achttien doorlopende contracten.

Sinds afgelopen winter onderhandelen Belkin en teammanager Richard Plugge om het tot en met 2015 lopende contract te verlengen. Bij de ploegenvoorstelling in januar liet het bedrijf al weten dat de kans daarop groot is.

Belkin-oprichter en ceo Chet Pipkin lijkt nu op een verdere samenwerking te hinten. 'We zijn zeer tevreden over de prestaties en de betrokkenheid van de ploeg. De sportieve resultaten waren vorig jaar zeer indrukwekkend en ook nu kent de ploeg weer een sterke start van het seizoen. We denken dat door deze samenwerking onze naamsbekendheid al een positieve impuls heeft gekregen. Verder zijn we nog altijd heel enthousiast over de elementen die ons naar de wielersponsoring trokken: actief bezig zijn, goed benaderbaar en globale uitstraling zijn voor ons belangrijk.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken