Renault brengt Grace Kelly tot leven op Paleis Het Loo
- Sponsoring
- 14 mrt 2014 @ 10:32
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurSponsoring
- 14 mrt 2014 @ 10:32
- Redactie Sponsoring
Renault verbindt zich als exclusieve sponsor aan de expositie ‘Grace Kelly, prinses en stijlicoon’ op Paleis Het Loo in Apeldoorn. Als bijzonder onderdeel van de tentoonstelling is tevens de Renault Floride uit 1959 van prinses Gracia te zien.
Die verbintenis met Grace Kelly was voor Renault reden om zich als exclusieve sponsor te verbinden aan de expositie. Ook viert Renault tijdens de expositie de introductie van de Renault Twingo.
De in Amerika geboren Grace Kelly (1929-1982) is als stijlicoon een van de meest gefotografeerde vrouwen van de twintigste eeuw. Zij werd op de voet gevolgd door de media in haar leven als Amerikaanse filmster, als vorstelijke bruid en als prinses van Monaco.
De expositie is gebaseerd op een presentatie in het Victoria en Albert Museum in Londen en is te bezichtigen van 5 juni t/m 26 oktober 2014.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe Eredivisiebal eert... 20-05-2025
- FC Barcelona spelers kondigen... 19-05-2025
- Tadej Pogacar nieuwe merkambassadeur... 15-05-2025
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management