TOP X Case: Convenience Vers assortiment
- 13 jul 2018 @ 12:03
- Sales
Naam van de case: Convenience Vers assortiment
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Bouwen aan de kwaliteit en herkenbaarheid van het verse maaltijden assortiment van Albert Heijn.
Bureau: dBOD
Type: Packaging
Quote:
De verse maaltijden van het Albert Heijn huismerk zijn verser, lekkerder en gezonder dan ooit tevoren. En dat mag gezien worden. In het nieuwe packaging concept draait alles om transparantie. In één oogopslag zie je de maaltijd, de ingrediënten en de voedingswaarden. Het etiket valt op door z’n eenvoud, endorsed branding en de Instagram-stijl fotografie. De ‘daily made’ stijl accentueert dat alle maaltijden - Italiaans, Aziatisch en Hollands –versbereid worden in de vers-keuken van Albert Heijn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

