Philips en Reinier de Graaf ziekenhuis grootschalig 15-jarig contract
- Algemeen
- 20 mei 2015 @ 16:39
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - ZiekenhuisTechnologie
- 20 mei 2015 @ 16:39
- Redactie Zorgmarketing
Philips en het Reinier de Graaf ziekenhuis (RdGG) in Delft tekenden onlangs een contract voor 15 jaar. Het gehele ziekenhuis krijgt daarmee permanente toegang tot de echografietechnologie van Philips. De nieuwe overeenkomst is een aanvulling op de bestaande meerjaren samenwerking die in september 2014 werd vastgelegd. Het is de meest omvangrijke overeenkomst voor echografie die Philips ooit tekende in Nederland.
De nieuwe overeenkomst geldt voor alle afdelingen en alle locaties van het ziekenhuis, waaronder de nieuwe hoofdvestiging die in augustus van dit jaar wordt geopend. De overeenkomst betreft onderhoud en vervanging van alle echografiesystemen in het hele ziekenhuis. Ze zullen onder meer worden ingezet bij onderzoeken in de buikstreek, zwangerschapsonderzoeken, maar spelen ook een belangrijke rol bij de behandeling van reuma of tijdens de behandeling van mensen met hart- en vaatziekten met de nieuwste live 3D-technieken.
Medische techniek
De bestaande samenwerking tussen Philips en het Reinier de Graaf ziekenhuis wordt hiermee fors uitbreid. Die partnership biedt het ziekenhuis al snelle toegang tot de andere medische technologieën voor de diagnostiek en behandeling van patiënten, onderhoudsdiensten en innovatieve planning- en adviesdiensten om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Bijzonder uitgangspunt van de partnership is bovendien de sterke focus op het langetermijn optimaliseren van de bedrijfsresultaten van het ziekenhuis in een tijd dat de zorg sterk in beweging is. Daartoe speelt de partnership flexibel in op demografische en macro-economische ontwikkelingen en de veranderende vraag naar gezondheidszorg.
De nieuwe echosystemen worden vanaf mei van dit jaar in gebruik genomen.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Inzenden Esprix start al voor kerst
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

