Shortlist van PIM Marketingliteratuurprijs 2016

Shortlist van PIM Marketingliteratuurprijs 2016
  • Algemeen
  • 1 sep 2016 @ 09:05
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • MarketingDialoog

Creating Value with Big Data Analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk – en uitgave van Marketingfacts - is een van de 14 genomineerde boeken op de shortlist van de PIM Marketingliteratuurprijs 2016 die op 6 december voor de 14e keer wordt uitgereikt. Marketingtribune is een van de juryleden. Op 6 december zijn alle auteurs aanwezig om hun boek te presenteren.

De genomineerde boeken zijn:

  • De perfecte positionering van Julian Stevense (Noordhof)
  • Disruptive Selling van Patrick Maes (Lannoo)
  • Handboek Betekenisvol ondernemen van Kees  Klomp (Business Contact)
  • Hoe agile is jouw strategie van Sjors van Leeuwen (Van Duuren)
  • Klantsignaal Management van Zanna van der Aa (Van Duuren)
  • Marketing en CO van Rianne Klein en Rob Beltman (Van Duuren)
  • Merkpositionering  van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk (Noordhof)
  • Service Excellence van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan (Vakmedianet)
  • Share van Pieter van Glind en Harmen van Sprang (Business Contact)
  • True Brands van Mark van der Grift (Spectrum)
  • True Story Telling van Paul Hillesum (Van Duuren)
  • Marketing met ballen van Rudy Moenaert en Henry Robben (Adfo Books)
  • Agile Marketing van Adrie Dolman (Adfo Books)

Lees hier meer over PIM Marketing Literatuur Prijs 2016


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken