Shortlist van PIM Marketingliteratuurprijs 2016
- Algemeen
- 1 sep 2016 @ 09:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingDialoog
- 1 sep 2016 @ 09:05
- Redactie MarketingTribune
Creating Value with Big Data Analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk – en uitgave van Marketingfacts - is een van de 14 genomineerde boeken op de shortlist van de PIM Marketingliteratuurprijs 2016 die op 6 december voor de 14e keer wordt uitgereikt. Marketingtribune is een van de juryleden. Op 6 december zijn alle auteurs aanwezig om hun boek te presenteren.
De genomineerde boeken zijn:
- De perfecte positionering van Julian Stevense (Noordhof)
- Disruptive Selling van Patrick Maes (Lannoo)
- Handboek Betekenisvol ondernemen van Kees Klomp (Business Contact)
- Hoe agile is jouw strategie van Sjors van Leeuwen (Van Duuren)
- Klantsignaal Management van Zanna van der Aa (Van Duuren)
- Marketing en CO van Rianne Klein en Rob Beltman (Van Duuren)
- Merkpositionering van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk (Noordhof)
- Service Excellence van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan (Vakmedianet)
- Share van Pieter van Glind en Harmen van Sprang (Business Contact)
- True Brands van Mark van der Grift (Spectrum)
- True Story Telling van Paul Hillesum (Van Duuren)
- Marketing met ballen van Rudy Moenaert en Henry Robben (Adfo Books)
- Agile Marketing van Adrie Dolman (Adfo Books)
Lees hier meer over PIM Marketing Literatuur Prijs 2016.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing