Tien managers op shortlist voor titel MVO Manager van het jaar 2021
- 14 jun 2021 @ 10:13
- Ryan Baij
In de afgelopen weken zijn ruim 700 MVO-managers in Nederland uitgenodigd om 3 personen uit deze groep te kiezen die volgens hen in aanmerking komen voor de titel ‘MVO Manager van het Jaar 2020/21’.
Na het tellen van de stemmen zijn er 10 managers overgebleven die nog kans maken om de titel:
- Hanneke van de Vijfeijke, Country Sustainability Manager, IKEA Nederland
- Iris van Wanrooij, Program Manager Corporate Social Responsibility - Business Unit Footwear, Hultafors Group (EMMA Safety Footwear) Wineke Haagsma, Director Corporate Sustainability, PwC Nederland en EMEA
- Wineke Haagsma, Director Corporate Sustainability, PwC Nederland en EMEA
- Karlijn Mol, Sustainability Manager, Dura Vermeer Infra
- Bas Rüter, Global Head Sustainability & Climate, Rabobank
- Marianne van Keep, Chief Sustainability Officer, Verstegen Spices & Sauces
- Yoeri Schenau, Sustainability director, Arcadis Nederland
- Marthijn Junggeburth, Manager Sustainability, Swinkels Family Brewers
- Robert Metzke, Global Head Sustainability, Philips
- Wyke Smit, Team Lead Bestuurlijke Zaken, Efteling
Uit deze tien namen kiest een deskundige jury drie personen, die dan nog kans maken op de MVO Manager van het Jaar 2020/21.De winnaar wordt bekend gemaakt om 11 november tijdens het 20ste Nationaal Sustainability Congres. De verkiezing wordt georganiseerd door duurzaamheidsadviesbureau Sustainalize. De winnaar ontvangt een bokaal, een arrangement voor twee personen in het duurzame hotel QO Amsterdam en een circulaire fiets van DutchFiets.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

