Online campagne EasyPark: ‘Parkeren? Ik denk er niet aan’

- Algemeen
- 22 okt 2024 @ 10:12
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 okt 2024 @ 10:12
- Michiel van Zaane
EasyPark lanceert een online- en influencer campagne om de vernieuwde parkeerapp, die verbeterd is op basis van klantfeedback, onder de aandacht te brengen.
De campagne moet laten zien dat mensen met hun volle aandacht in het moment kunnen zijn, zonder bezig te zijn met parkeren. Naast online banners die de momenten in beeld brengen, zoals een bezoek aan sportschool of een date, delen influencers als Dennis Weening, Rebecca Boektje, Saar Koningsberger, Barts Boekje, Willem (aka Daddyhox) en Paulien Tilstra via hun socials hoe de handige en eenvoudig te gebruiken parkeerapp hen helpt soepel de dag door te komen en van hun momenten te genieten.
De EasyPark-app is de eerste in Nederland waarmee gebruikers kunnen parkeren in eigen land én in meer dan 20 Europese landen en ruim 4.000 steden waar EasyPark actief is. De app sluit nu beter aan op de wensen van de vele Nederlandse gebruikers. Zo zijn er meer opties voor het starten en stoppen van een parkeeractie, zodat gebruikers van de app zelf kunnen bepalen wat voor hen het makkelijkst is. iOS-gebruikers krijgen nu live op hun toegangsscherm te zien dat een parkeeractie nog loopt, zodat de gebruiker zich geen zorgen meer hoeft te mak dat hij of zij vergeet die te beëindigen.
Michael Stark, Country Director van EasyPark Nederland over de campagne. ‘Of je nu in je eigen stad bent of op reis in het buitenland, automobilisten willen zonder gedoe op hun bestemming aankomen, parkeren en betalen. Met verschillende nieuwe functionaliteiten is parkeren met onze app voor elke gebruiker makkelijker dan ooit en heb je er geen omkijken naar. Dat maken we duidelijk in onze campagne.’
De campagne is in week 43 van start gegaan en is te zien op FaceBook, YouTube, Instagram, TikTok en via Google Display & Video.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Ace & Tate zet volgende stap met nieuwe CEO en focus op eyecare
- [analyse] 'Trump buigt voor Big Tech - niet andersom'
- [onderzoek] Nederland loopt miljarden mis door trage AI-adoptie
- [onderzoek] Bijna 40 procent Nederlandse vrouwen overweegt...
- 'My name is Bezos, Jeff Bezos'
- Brenda Smith finalist European Marketer of the Year 2025
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center