Brenda Smith finalist European Marketer of the Year 2025

- Algemeen
- 11 mrt 2025 @ 16:59
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 mrt 2025 @ 16:59
- Kel Koenen
Brenda Smith (AS Watson), is genomineerd als een van de acht finalisten voor de prestigieuze European Marketer of the Year Award 2025. De European Marketing Confederation (EMC) maakte deze shortlist bekend, waarin de beste strategische marketeers van Europa zijn vertegenwoordigd.
Elk jaar wordt in verschillende Europese landen een nationale marketingkampioen gekozen. De EMC gaat vervolgens op zoek naar de beste onder hen door middel van een competitie die culmineert in de uitreiking van de European Marketer of the Year Award. Voor de editie van 2025 zijn acht finalisten geselecteerd door nationale marketingverenigingen uit heel Europa.
Een professionele jury zal deze genomineerden interviewen en uiteindelijk bepalen wie zich European Marketer of the Year 2025 mag noemen. De winnaar wordt op 22 mei in Dublin bekendgemaakt tijdens de MII Award-ceremonie.
Naast Smith zijn de overige finalisten:
- Saskia von Moos (Intelligentfood Schweiz AG, Zwitserland)
- Zsófia Bánhegyi (Szerencsejáték Zrt, Hongarije)
- Helena Gouveia (IKEA Sweden, Zweden)
- Günter Thumser (ÖAMTC, Oostenrijk)
- Ąžuolas Zubkonis (Swedbank, Litouwen)
- Giuseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH, Duitsland)
- Rafael Fernández de Alarcón (Telefónica S.A., Spanje)
De finalisten hebben zich in hun eigen land al bewezen als toonaangevende marketingprofessionals. De European Marketer of the Year Award wordt ondersteund door twaalf vooraanstaande marketingverenigingen in Europa en erkent marketeers die uitblinken in strategisch management, het behalen van resultaten en het bouwen van duurzame bedrijven.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- De gedragsladder van Interpolis geeft maatwerk
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #6 met Kalverliefde-founder...
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- Podcastserie over kracht van merkcommunicatie
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

