Brenda Smith finalist European Marketer of the Year 2025

- Algemeen
- 11 mrt 2025 @ 16:59
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 mrt 2025 @ 16:59
- Kel Koenen
Brenda Smith (AS Watson), is genomineerd als een van de acht finalisten voor de prestigieuze European Marketer of the Year Award 2025. De European Marketing Confederation (EMC) maakte deze shortlist bekend, waarin de beste strategische marketeers van Europa zijn vertegenwoordigd.
Elk jaar wordt in verschillende Europese landen een nationale marketingkampioen gekozen. De EMC gaat vervolgens op zoek naar de beste onder hen door middel van een competitie die culmineert in de uitreiking van de European Marketer of the Year Award. Voor de editie van 2025 zijn acht finalisten geselecteerd door nationale marketingverenigingen uit heel Europa.
Een professionele jury zal deze genomineerden interviewen en uiteindelijk bepalen wie zich European Marketer of the Year 2025 mag noemen. De winnaar wordt op 22 mei in Dublin bekendgemaakt tijdens de MII Award-ceremonie.
Naast Smith zijn de overige finalisten:
- Saskia von Moos (Intelligentfood Schweiz AG, Zwitserland)
- Zsófia Bánhegyi (Szerencsejáték Zrt, Hongarije)
- Helena Gouveia (IKEA Sweden, Zweden)
- Günter Thumser (ÖAMTC, Oostenrijk)
- Ąžuolas Zubkonis (Swedbank, Litouwen)
- Giuseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH, Duitsland)
- Rafael Fernández de Alarcón (Telefónica S.A., Spanje)
De finalisten hebben zich in hun eigen land al bewezen als toonaangevende marketingprofessionals. De European Marketer of the Year Award wordt ondersteund door twaalf vooraanstaande marketingverenigingen in Europa en erkent marketeers die uitblinken in strategisch management, het behalen van resultaten en het bouwen van duurzame bedrijven.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

