Eduard Schaepman opent eerste Tribes Café

- B2b
- 10 mrt 2016 @ 14:32
- Link
-
Connie Lohuis
Webredacteur Marketingtribune (Content)
StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten - InteractieZakelijk
- 10 mrt 2016 @ 14:32
- Connie Lohuis
Chief en founder van Tribes, Eduard Schaepman heeft het eerste Tribes Café wereldwijd officieel geopend. Het Tribes Café, gelegen in de Tribes vestiging in Den Haag is de nieuwste ‘hotspot’ en een plek voor iedereen om elkaar te ontmoeten in een inspirerende omgeving.
Het Tribes Café, powered by Maas, voorziet gasten van gerechten die zijn gebaseerd op het leven van de Maori, de hero-tribe van de vestiging in Den Haag. CCO van Maas, Marlies van Lohuizen: ‘Bij Maas zien we de voordelen van deze nieuwe manier van werken in een inspirerende omgeving en zijn trots op de samenwerking met Tribes.’Bij het Tribes Café faciliteert Maas niet alleen het succesvolle espresso- en broodjes concept, maar ook een splinternieuw salade concept.Gasten van het Tribes Café worden voorzien van de meest eerlijke producten en de beste smaken. Gezondheid, kwaliteit en duurzaamheid staan centraal. De gerechten op de menukaart bevatten ingrediënten zoals lam, verschillende vissoorten en zoete aardappel.
Zaken doen
Deze nieuwste ontmoetingsplek van Tribes werd, kenmerkend voor Schaepman, op spectaculaire wijze geopend. Gasten van het Café kregen spontaan een haka-workshop, de traditionele welkomstdans van de Maori. Schaepman werd geïnspireerd tot het openen van het café door het motto van Tribes: ‘The mind needs to travel to be creative’. Schaepman: ‘In een café heb ik altijd mijn beste deals gemaakt en de beste sollicitatie gesprekken gevoerd. Waarom? Mensen hebben een thuis gevoel nodig om gemotiveerd te worden. Een café is al meer een thuis dan een kantoor.’
-
Connie Lohuis
- Werkt bij: StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
- Functie: Webredacteur Marketingtribune (Content)
- Website:http://www.strakblauw.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Monitor Consumentengedrag: vitale start 2023, run op horeca
- Accenture Life Trends 2023: vijf wereldwijde trends
- SNP Natuurreizen neemt women-only reizen
- Kirsten Andres van Nima naar Nationaal Ouderenfonds
- Column Businessplan op één A4 geeft focus
- Strategische denkers (10): Een goede strategie steekt een...
Laatste Nieuws
- ‘Social media belangrijkste middel... 26-01-2023
- De Beste Brabantse Marketeer 2022... 26-01-2023
- Eurostar Group: nieuwe merknaam en... 25-01-2023
- BouwBeurs zet vakvrouw in spotlight 23-01-2023
- SNP Natuurreizen neemt women-only... 23-01-2023
- Harting bekroond met de Best of... 20-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day