Connie Lohuis

Connie Lohuis
Werkt bij: StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
Functie: Webredacteur Marketingtribune (Content)

Biografie Connie Lohuis – ruim dertig jaar werkzaam als zelfstandig journalist – is al sedert de oprichting van Marketingtribune (toen nog Nieuwstribune) aan het blad verbonden. Haar brede interesse en expertise weerspiegelt zich in de bladen waar ze geruime tijd voor schreef. Een greep: Distrifood, Verpakken, RetailVisie, RetailTrends, Elan, Management Scope, de Accountant, Source, Residence. Ze heeft een neus voor het nieuws waarnaar haar lezers op zoek zijn, hetzij over retail, hetzij over sponsoring of online marketing.

In 2007 schreef Lohuis samen met René Steuer ‘Iedereen een Miljoen: leven, leren en werken in 2030’. Een verfrissende visie op een betere synchronie van geld met de gebeurtenissen in het leven van mensen.

Recente artikelen van Connie Lohuis

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken