Rudolf Rodenburg aan de slag bij New Growth Strategies

Rudolf Rodenburg aan de slag bij New Growth Strategies
  • Bureaus
  • 23 okt 2019 @ 10:14
  • 13267 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaStrategie

New Growth Strategies, het nieuwe adviesbureau van TBWA\Neboko, heeft Rudolf Rodenburg aangesteld als head of internal branding.

Rodenburg brengt ruim twintig jaar ervaring met zich mee. Hij werkte bij internationale bureaus als Interbrand en Design Bridge. Voor opdrachtgever British Airways trainde hij 40.000 medewerkers hoe ze het merk, in voorbereiding op een herpositionering, tot leven konden brengen.

Marc van Eck, oprichter en partner van New Growth Strategies, laat weten: 'Rudolf heeft een intuïtief gevoel voor merken en kan door zijn open en energieke persoonlijkheid goed de kracht van een merk op persoonlijk niveau overbrengen. Hij bezit de zeldzame combinatie van vaardigheden om merken te bouwen en die vervolgens als kompas te laten werken - van de boardroom tot de startbaan. Internal branding is een van onze speerpunten en ik ben trots Rudolf van het begin bij New Growth Strategies aan boord te hebben.'

New Growth Strategies is de nieuwe 'business strategy & consultancy'-dochter van TBWA\Neboko, die eerder deze maand door Marc van Eck en Joost van Gelder werd gelanceerd.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken