The Oval Office aan de slag voor Randstad
- Bureaus
- 22 okt 2019 @ 09:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommunicatieArbeidsmarktKlantenHR
- 22 okt 2019 @ 09:48
- Lucas Boon
Uitzendbedrijf Randstad heeft na een pitchtraject gekozen voor het internationale 'creatieve live communicatieconcept' van live communicatiebureau The Oval Office. Dit concept staat onder meer in het teken van het 60-jarig bestaan van Randstad in 2020.
Op basis van de huidige Human Forward-merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een zogenoemd internal engagement-programma ontwikkelen en produceren. Dit programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online- en offline activaties in aanloop naar het 60-jarig bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een live-component voor Randstad-medewerkers wereldwijd in september volgend jaar.
Bart van Wanrooij, managing director van The Oval Office, zegt: 'We zijn gevleid en trots dat Randstad unaniem voor ons concept heeft gekozen. Het is voor ons de bevestiging dat we opnieuw van toegevoegde waarde zijn bij strategisch creatieve vraagstukken waarbij mensen en ervaringen centraal staan. Uiteraard komt de echte uitdaging nu om 38.000 mensen wereldwijd een waardevolle ervaring te geven. We hebben er zin in.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing