The Oval Office aan de slag voor Randstad

The Oval Office aan de slag voor Randstad
  • Bureaus
  • 22 okt 2019 @ 09:48
  • 11597 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieArbeidsmarktKlantenHR

Uitzendbedrijf Randstad heeft na een pitchtraject gekozen voor het internationale 'creatieve live communicatieconcept' van live communicatiebureau The Oval Office. Dit concept staat onder meer in het teken van het 60-jarig bestaan van Randstad in 2020.

Op basis van de huidige Human Forward-merkpositionering van Randstad gaat The Oval Office in 38 landen een zogenoemd internal engagement-programma ontwikkelen en produceren. Dit programma bestaat uit een communicatiecampagne met diverse online- en offline activaties in aanloop naar het 60-jarig bestaan van Randstad in 2020. Het jubileum wordt gevierd met een live-component voor Randstad-medewerkers wereldwijd in september volgend jaar.

Bart van Wanrooij, managing director van The Oval Office, zegt: 'We zijn gevleid en trots dat Randstad unaniem voor ons concept heeft gekozen. Het is voor ons de bevestiging dat we opnieuw van toegevoegde waarde zijn bij strategisch creatieve vraagstukken waarbij mensen en ervaringen centraal staan. Uiteraard komt de echte uitdaging nu om 38.000 mensen wereldwijd een waardevolle ervaring te geven. We hebben er zin in.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken