Nieuw bureau Tussen springt in op huidige vraag adverteerder

Nieuw bureau Tussen springt in op huidige vraag adverteerder
  • Bureaus
  • 18 nov 2019 @ 16:11
  • 10947 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategieReclamePersonalia

Reclamemakers Mijntje Cuijpers (r) en Anneke Bos (beiden ex-TBWA\Neboko, -N=5 en -Dawn) lanceren Tussen, een nieuw bureau dat adverteerders helpt om de controle over hun eigen advertising te houden. ‘Een tikkeltje brutaal misschien, maar het is nodig.’

Ook moet Tussen adverteerders ontzorgen bij de ontwikkeling en uitvoering hiervan. De dames spreken over de kwaliteit van een topreclamebureau, maar dan zonder de overhead van een reclamebureau. 'Het slaan van een brug tussen adverteerders en freelance specialisten maakt het zelf ontwikkelen van volwaardige creatieve communicatie voor eerstgenoemden toegankelijk en kostenefficiënt. Het biedt hiermee de oplossing voor adverteerders die de regie over hun marketingcommunicatie meer in eigen hand willen houden, maar het netwerk, de kennis of simpelweg tijd om dat goed te doen ontberen.'

Cuijpers en Bos signaleren bij opdrachtgevers een dringende behoefte aan een nieuwe, meer fluïde manier van samenwerken met bureaus. Zij blijken onmachtig om aan die vraag te voldoen, stelt het duo. Het model van Tussen moet nieuwe kansen en oplossingen voor adverteerders bieden. Cuijpers: 'Een tikkeltje brutaal misschien, maar het is nodig. Er is in de loop der jaren een werkwijze ontstaan die niet meer past bij deze snelle tijd. Wij kunnen hier iets in betekenen.'

Bos vult aan: 'We staan duidelijk aan de kant van de opdrachtgever. Vanaf zijn kant kijken we van de tafel mee naar de uitdagingen die er liggen en vinden daarbij de meest efficiënte en oplossingen.' Cuijpers: 'Merken hebben steeds meer kennis zelf in huis. Reclamebureaus menen nog weleens de wijsheid in pacht te hebben en negeren die kennis aan klantzijde. Wij willen juist dat potentieel gebruiken om sneller tot een krachtige kern te komen en zo tot betere communicatie.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken