Gezonde Generatie mikt met nieuwe campagne op 'VMBO-jeugd'
- Bureaus
- 19 mei 2021 @ 15:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 mei 2021 @ 15:56
- Lucas Boon
Vandaag start de 'Supporter van de Gezonde Generatie'-campagne, mogelijk gemaakt door de Nederlandse Loterij en 2Basics. Doel van de campagne is 'de gezondste jeugd in 2040' te realiseren, aldus de organisatie.
Bij de Gezonde Generatie, een initiatief van NOC*NSF en 20 Nederlandse gezondheidsfondsen, staat het stimuleren van sport en bewegen in het bredere kader van gezond gedrag centraal. Primaire doelgroep is 'de VMBO-jeugd'. Met de campagne wil de Gezonde Generatie zijn bekendheid vergroten en bewustwording rondom 'gezonde jongeren' vergroten. De productie is in handen van Lukkien.
'We moeten iets doen'
'Als we niets doen, is in 2040 meer dan de helft van de Nederlanders chronisch ziek. Gelukkig weten we steeds beter hoe we ziekten kunnen behandelen. Maar het liefst voorkomen we natuurlijk dat mensen ziek worden. En daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. We vinden het belangrijk dat kinderen en jongeren zich kunnen ontwikkelen tot gezonde en gelukkige volwassenen', aldus de organisatie.
De campagne wordt online en op social media uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing