Gezonde Generatie mikt met nieuwe campagne op 'VMBO-jeugd'
- Bureaus
- 19 mei 2021 @ 15:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 mei 2021 @ 15:56
- Lucas Boon
Vandaag start de 'Supporter van de Gezonde Generatie'-campagne, mogelijk gemaakt door de Nederlandse Loterij en 2Basics. Doel van de campagne is 'de gezondste jeugd in 2040' te realiseren, aldus de organisatie.
Bij de Gezonde Generatie, een initiatief van NOC*NSF en 20 Nederlandse gezondheidsfondsen, staat het stimuleren van sport en bewegen in het bredere kader van gezond gedrag centraal. Primaire doelgroep is 'de VMBO-jeugd'. Met de campagne wil de Gezonde Generatie zijn bekendheid vergroten en bewustwording rondom 'gezonde jongeren' vergroten. De productie is in handen van Lukkien.
'We moeten iets doen'
'Als we niets doen, is in 2040 meer dan de helft van de Nederlanders chronisch ziek. Gelukkig weten we steeds beter hoe we ziekten kunnen behandelen. Maar het liefst voorkomen we natuurlijk dat mensen ziek worden. En daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. We vinden het belangrijk dat kinderen en jongeren zich kunnen ontwikkelen tot gezonde en gelukkige volwassenen', aldus de organisatie.
De campagne wordt online en op social media uitgerold. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers