Pieter Leendertse verlaat KesselsKramer

  • Bureaus
  • 3 mei 2021 @ 08:13
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclamePersonalia

Pieter Leendertse treedt na 24 jaar trouwe dienst terug als managing director en partner van KesselsKramer. Diederik Sjardijn heeft het stokje van hem overgenomen.

Leendertse begon in 1997 als producer bij het Amsterdamse reclamebureau. Hij werd al snel partner, daarna chief of operations en de afgelopen vijf jaar was hij actief als managing partner van KesselsKramer. Hij werkte voor een breed scala aan opdrachtgevers van het bureau, waaronder Ben, I Amsterdam en Timberland. Ook was hij betrokken bij het openen van vestigingen in Londen en Los Angeles. Leendertse heeft inmiddels een nieuwe baan: sinds vorige maand werkt hij als director of business development bij Marc Koehler Architects.

Erik Kessels, medeoprichter van KesselsKramer, zegt: 'We hebben samen een geweldige reis gemaakt en ik ben benieuwd naar het vervolg van Pieter's carrière.'

Leendertse zelf vult aan: 'Het was een voorrecht om al die jaren samen met mijn collega's voor geweldige klanten te mogen werken. Ik wens ze allemaal het allerbeste.'

Vorig jaar september heeft Leendertse zijn management-taken overgedragen aan Diederik Sjardijn, die tot die tijd als digital & growth strategy director bij KesselsKramer werkte. Daarvoor werkte Sjardijn onder meer als chief marketing officer bij Blendle en OneFit.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken