Peddler start campagne in drie grote steden
- 2 nov 2021 @ 10:57
- Ryan Baij
Online warenhuis Peddler lanceert een nieuwe campagne in Amsterdam, Den Haag en Utrecht. ‘Je haalt het met Peddler’ werd samen met creatief bureau Lijm Amsterdam ontwikkeld.
De campagne speelt in op de drukke stedeling die bij voorkeur lokaal shopt, maar niet altijd in staat is de winkel te bezoeken. De campagne is terug te zien op Out of Home, social en display en kent per stad een lokaleuitwerking. Zo wordt de aandacht gepakt met bekende lokale koppen die producten van winkels om de hoek presenteren. In Amsterdam zijn Stefano Keizers en Cathelijne Blok te zien die winkels als Het Faire Oosten, Doe Het Zelf Bruijnesteijn en It’s a Present promoten.
Oprichter en mede-eigenaar James Klymowsky: ‘We waren echt opzoek naar een middelgroot ambitieus bureau die samen met ons op wilde trekken. Na een oriëntatie periode leek Lijm de beste match. Dit hebben ze met concept en creatie helemaal waargemaakt. Je haalt het met Peddler sluit perfect aan op onze doelgroep en de toegevoegde waarde die we bieden.’
Lorenz de Valk, Strategy Director: Lijm Amsterdam: ‘Wij zijn mega trots dat we samen met Peddler zo’n mooi resultaat hebben neergezet. Het is een concept dat enerzijds de kwetsbare retail helpt en voor de veeleisende maar toch bewuste consument een belangrijk brug slaat.’
Eerder vandaag meldde de collega-titel Twinkle al dat Peddler voor een landelijke uitrol gaat en ook Duitsland in het vizier heeft als potentiële markt.
Credits
Opdrachtgever: Peddler
Bureau: Lijm Amsterdam
Media: Zoekhelden
PR: Blyde
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers