Peddler start campagne in drie grote steden
- 2 nov 2021 @ 10:57
- Ryan Baij
Online warenhuis Peddler lanceert een nieuwe campagne in Amsterdam, Den Haag en Utrecht. ‘Je haalt het met Peddler’ werd samen met creatief bureau Lijm Amsterdam ontwikkeld.
De campagne speelt in op de drukke stedeling die bij voorkeur lokaal shopt, maar niet altijd in staat is de winkel te bezoeken. De campagne is terug te zien op Out of Home, social en display en kent per stad een lokaleuitwerking. Zo wordt de aandacht gepakt met bekende lokale koppen die producten van winkels om de hoek presenteren. In Amsterdam zijn Stefano Keizers en Cathelijne Blok te zien die winkels als Het Faire Oosten, Doe Het Zelf Bruijnesteijn en It’s a Present promoten.
Oprichter en mede-eigenaar James Klymowsky: ‘We waren echt opzoek naar een middelgroot ambitieus bureau die samen met ons op wilde trekken. Na een oriëntatie periode leek Lijm de beste match. Dit hebben ze met concept en creatie helemaal waargemaakt. Je haalt het met Peddler sluit perfect aan op onze doelgroep en de toegevoegde waarde die we bieden.’
Lorenz de Valk, Strategy Director: Lijm Amsterdam: ‘Wij zijn mega trots dat we samen met Peddler zo’n mooi resultaat hebben neergezet. Het is een concept dat enerzijds de kwetsbare retail helpt en voor de veeleisende maar toch bewuste consument een belangrijk brug slaat.’
Eerder vandaag meldde de collega-titel Twinkle al dat Peddler voor een landelijke uitrol gaat en ook Duitsland in het vizier heeft als potentiële markt.
Credits
Opdrachtgever: Peddler
Bureau: Lijm Amsterdam
Media: Zoekhelden
PR: Blyde
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes