Cindy Fleur naar Dawn
- Bureaus
- 12 jan 2022 @ 10:42
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategieCommunity
- 12 jan 2022 @ 10:42
- Peter van Woensel Kooy
Cindy Fleur begint als strateeg bij bureau Dawn. Hiervoor werkte zij bij Hammerfest. Zij noemt zich 'creative strategist that focuses on brand, culture and digital strategic work.'
Voor Hammerfest werkte ze als strateeg bij Boomerang Agency, als sales junior bij SuitSupply en liep stage bij Greenberry. Ze studeerde aan Tilburg University en aan de VU Amsterdam. Lezers van MarketingTribune kennen haar vooral van haar rake voorspellingen in meerdere edities van Jongereniconen, waarvoor ze werd voorgedragen door Hammerfest-oprichter Baba Toure. Via haar website en Linkedin liet ze bij het ter perse gaan van Jongereniconen 2022 weten available te zijn, op zoek naar een nieuwe uitdaging. Deze week begint Fleur bij Dawn.
B-corp agency
Dawn is een creatief bureau dat bedrijven helpt met hun merkidentiteit, marketingstrategie, design en campagnes. Het bedrijf werkt alleen met missiegedreven organisaties die een positieve impact maken op de wereld. David Snellenberg richtte het bureau in 2008 op. Dawn werkte onder andere voor Change Inc., Eneco, Triodos en Greenpeace. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam. Dawn is gecertificeerd als B Corp.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- missiegedreven
- Jongereniconen
- David Snellenberg
- Greenpeace.Hammerfest
- Triodos
- Baba Toure
- Cindy Fleur
- strateeg
- Change Inc.
- Eneco
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers