Esprix: nog 9 dagen om in te zenden

Esprix: nog 9 dagen om in te zenden
  • Bureaus
  • 15 feb 2022 @ 13:42
  • 34291 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Nog 9 dagen en dan begint het werk van de ruim 130 juryleden uit het vak om alle cases in te lezen en te beoordelen. De deadline om in te sturen was vandaag 15 februari, maar is reeds verlengd naar woensdag 23 februari.

Daarna sluit daadwerkelijk de inzendtermijn van de Esprix Awards. 

Nu eerst het woord aan de 3 juryvoorzitters Sophie Benink (Glasnost), Gerben van Walt Meijer (Samsung) en Marieke van Balen (vanGeloven). Zij beantwoorden ieder 3 kritische vragen die als een estafette aan hen gesteld zijn en laten weten waar zij in de aankomende inzendingen naar uitkijken. 

"Om je kop boven het maaiveld uit te steken is een beetje lef nodig"
Sophie Benink, juryvoorzitter Sales promotions & Activations

"Ik hoop op inzendingen die meer inspelen op de huidige situatie waarin we zitten"
Gerben van Walt Meijer, juryvoorzitter Business to Consumer

"2021 het jaar waar we gaan zien hoe merken zich hebben gedragen in aanblijvende onzekerheid"
Marieke van Balen, juryvoorzitter Fast Moving

Heb jij die ene case waar deze voorzitters naar op zoek zijn? Je hebt nog 9 dagen om jouw jaloersmakende werk door de beste merkenbouwers, strategen en creatieven van Nederland te laten beoordelen op creativiteit en effectiviteit.

Inzenden kan tot uiterlijk woensdag 23 februari 17.00 uur. Twijfel je over een inzending? Neem dan contact met ons op.  
Voor meer informatie:
www.esprix.nl
info@esprix.nl 

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken