Media Monks introduceert Monks+

Media Monks introduceert Monks+
  • Bureaus
  • 17 mrt 2022 @ 10:07
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Doelgroepen

Met de lancering van Monks+ ontwikkelt Media Monks naar eigen zeggen 'nieuwe agency samenwerkingsmodellen voor haar klanten.'

Als oprichter van AH Studio van Ahold Delhaize bouwde Vanessa Hofland het grootste inhouse agency van Nederland. Hofland brengt met haar ervaring als oprichter van AH Studio twee perspectieven naar Media.Monks: zowel de productionele en creatieve kant, als de klantzijde.

Bij Media Monks zal ze de nieuwe propositie Monks+ voor bestaande en nieuwe klanten in EMEA verder gaan op- en uitbouwen.

Vanessa Hofland, licht toe: ‘Er is een shift gaande; een 'paradigm shift' waarbij klant- en agency relaties totaal op z'n kop gaan. Het is bijna een morele plicht om deze verschuiving te faciliteren en te begeleiden. Daarnaast zijn er al succesvolle duurzame operationele modellen op maat opgetuigd samen met bijvoorbeeld BMW, Mondelez en Google. Ik kijk er naar uit om dat in Nederland, en door de gehele EMEA regio verder op te zetten en uit te bouwen.’

Victor Knaap, mede-oprichter en CEO EMEA, Media Monks, voegt toe: ‘Twee jaar geleden waren we gevraagd om te pitchen op al het foto en film werk van Ahold. Na een lange pitch periode ging de hele productie naar een inhouse oplossing geleid door Vanessa. Een jaar later ben ik eens gaan kijken en ze had echt de beste klant inhousing bedrijf gebouwd wat ik ooit gezien heb. Vanessa wilde meer dan alleen maar bananen fotograferen en wij hebben nu de expert in huis de klant kant begrijpt in grote content transitie programma’s.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken