Dot Alpha verandert in Umfang Creative Agency
- Bureaus
- 6 mei 2022 @ 10:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameMarketing
- 6 mei 2022 @ 10:23
- Peter van Woensel Kooy
Met de naamsverandering van Dot Alpha naar Umfang Creative Agency zeggen Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson een nieuw tijdperk in te luiden. 'We willen opkomende en ambitieuze bedrijven helpen brand impact te maken door middel van branding, websites en campagnes.'
Met Umfang zien zij de kans om opkomende en ambitieuze bedrijven te helpen een eigen stem te vinden en hiermee brand impact te maken door middel van branding, websites en campagnes.
Waar staat Umfang voor?
Bastian Lievers: 'Als strategisch creatief partner willen we ons volledig onderdompelen in de wereld van een onderneming en dit helder in kaart brengen. Op deze wijze vergaren wij slimme inzichten om bedrijven helpen te vernieuwen, voorlopen en onderscheiden. Dit speelveld waar jouw bedrijf zich in begeeft noemen wij de Umfang.'
Tim Blaney Davidson: 'Voor elk vraagstuk is de Umfung in kaart brengen ons vertrekpunt. Als creative agency kijken wij fris tegen de wereld van jouw merk aan, met de doelgroep in het achterhoofd. De merken waar wij voor werken zijn zeer divers, van tech-bedrijven tot online retailers, van architectenbureaus tot een private equity firm. En het mooie is; hierdoor inspireert het ene vraagstuk het andere. Wij stappen graag het onbekende in.'
Als merk moet je brand impact maken
Bastian Lievers: 'Dot Alpha was toe aan een volgende stap, met Umfang geloven wij dat deze stap gezet kan worden. We zijn een creative agency met een missie, om brand impact te maken voor bedrijven. Veel bedrijven weten waar ze voor staan, maar hebben moeite dit uit te dragen. De ruis die hierdoor ontstaat is de grootste drempel voor groei en lange-termijn succes. Umfang zorgt voor helderheid en dat er werk gemaakt kan worden dat een doelgroep raakt.'
Tim Blaney Davidson: 'Jouw merk moet blijven hangen en mensen raken, want alleen zo maak je brand impact. Maar hoe doe je dat in een snel veranderende wereld? Als merk moet je klaar staan voor de vraagstukken van morgen en continu meebewegen zonder je identiteit te verliezen. Wij helpen je jouw identiteit te vinden en zorgen ervoor dat dit consistent wordt uitgedragen in de algehele communicatie.'
Over Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson
Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson en hebben beide hebben jarenlange ervaring opgedaan als creatives bij AKQA Londen, Parijs en Amsterdam, en daarna bij J. Walter Thompson in Amsterdam. Daar hebben zij onder andere voor merken gewerkt zoals; Chanel, Google, KLM, Emiglio Zegna, NikeFootball en ING. In 2017 wonnen zij als team MT's creatievenprijs de Gouden Zaag.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers