Paul Berends sluit zich aan bij Hazazah

Paul Berends sluit zich aan bij Hazazah
  • Bureaus
  • 20 mrt 2023 @ 10:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Paul Berends, allround mode- en lifestyle fotograaf, maakt de stap naar Hazazah om zijn carrière als regisseur een kickstart te geven. Ook hoopt Berends hiermee een grotere kring klanten aan te kunnen spreken.

Berends creëert naar eigen zeggen ‘al verhalen sinds hij kan lopen en heeft diversiteit sinds hij fotografeert hoog in het vaandel staan.’ De afgelopen 25 jaar reisde hij de wereld rond, eerst als assistent van gevestigde namen zoals Mario Testino. Na dit vijf jaar assisteren begon zijn carrière als zelfstandig fotograaf en werkte hij voor uiteenlopende klanten/merken als Elle, Vice, Heineken, Samsung en Chloé.

Berends: ‘Ik vind de diversiteit in de stijl en de projecten van Hazazah tof. Van editorial tot commercieel, van super creatief tot strak geregisseerd, van fotografie tot film. En alles van hoge kwaliteit. Je ziet dat iedereen zijn of haar eigen kracht heeft en dat daar ook mee wordt gewerkt. Ik heb voor Hazazah gekozen, omdat ik me gezien voel als persoon en als maker, dat ze – of we – vanuit daar kijken wat werkt. Bij de regisseurs vind ik dat je het cinematografische ook terugziet in commercieel werk. Ik wil me naast fotografie verder ontwikkelen in regie. En naast mode wil ik mijn klantenkring verbreden.’

Jeroen van den Idsert, executive producer en oprichter van Hazazah: ‘We werken hard, en waar gewerkt wordt mag best een beetje emotie zijn – maar we gaan wel op een constructieve manier met elkaar om, zodat adverteerder, bureau, fotograaf/regisseur en Hazazah aan het einde van de dag met een smile en een tas vol mooie foto’s of shots uit elkaar gaan. Paul past daarom goed bij ons. Het is een lieve, creatieve man, waar goed mee samen te werken valt.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken