Paul Berends sluit zich aan bij Hazazah
- Bureaus
- 20 mrt 2023 @ 10:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 mrt 2023 @ 10:11
- Sjaak Hoogkamer
Paul Berends, allround mode- en lifestyle fotograaf, maakt de stap naar Hazazah om zijn carrière als regisseur een kickstart te geven. Ook hoopt Berends hiermee een grotere kring klanten aan te kunnen spreken.
Berends creëert naar eigen zeggen ‘al verhalen sinds hij kan lopen en heeft diversiteit sinds hij fotografeert hoog in het vaandel staan.’ De afgelopen 25 jaar reisde hij de wereld rond, eerst als assistent van gevestigde namen zoals Mario Testino. Na dit vijf jaar assisteren begon zijn carrière als zelfstandig fotograaf en werkte hij voor uiteenlopende klanten/merken als Elle, Vice, Heineken, Samsung en Chloé.
Berends: ‘Ik vind de diversiteit in de stijl en de projecten van Hazazah tof. Van editorial tot commercieel, van super creatief tot strak geregisseerd, van fotografie tot film. En alles van hoge kwaliteit. Je ziet dat iedereen zijn of haar eigen kracht heeft en dat daar ook mee wordt gewerkt. Ik heb voor Hazazah gekozen, omdat ik me gezien voel als persoon en als maker, dat ze – of we – vanuit daar kijken wat werkt. Bij de regisseurs vind ik dat je het cinematografische ook terugziet in commercieel werk. Ik wil me naast fotografie verder ontwikkelen in regie. En naast mode wil ik mijn klantenkring verbreden.’
Jeroen van den Idsert, executive producer en oprichter van Hazazah: ‘We werken hard, en waar gewerkt wordt mag best een beetje emotie zijn – maar we gaan wel op een constructieve manier met elkaar om, zodat adverteerder, bureau, fotograaf/regisseur en Hazazah aan het einde van de dag met een smile en een tas vol mooie foto’s of shots uit elkaar gaan. Paul past daarom goed bij ons. Het is een lieve, creatieve man, waar goed mee samen te werken valt.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Being There organiseert Insight... 28-05-2023
- Nieuwe positionering van... 26-05-2023
- Van Artificial Intelligence naar... 26-05-2023
- Sanne Tolsma nieuwe Managing... 26-05-2023
- Smyle tandpasta gebruikt Strand... 26-05-2023
- SAN 2022: ABC'tje voor Kruidvat,... 25-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres