Jordi Bouman partner bij Huijskens Sassen Communications
- Bureaus
- 5 jun 2023 @ 09:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2023 @ 09:19
- Michiel van Zaane
Jordi Bouman (37) is toegetreden als partner bij Huijskens Sassen Communications (HSC), het in Amsterdam gevestigde strategische communicatieadviesbureau.
Bouman begon zijn loopbaan in 2010 bij het bedrijf. In de afgelopen anderhalf jaar vervulde hij de rol van Senior Director. Jordi is de derde partner van het kantoor, naast Charles Huijskens en Clemens Sassen.
Charles Huijskens, oprichter en partner van het kantoor, en Clemens Sassen, partner: ‘In de afgelopen anderhalf jaar maakten organisaties in hun zoektocht naar effectieve stakeholder engagement steeds vaker gebruik van meerdere diensten van ons bureau. Naast de diverse raakvlakken die wij hebben in ons dagelijks werk, bezit Jordi ruime kennis en ervaring op het gebied van issue- en stakeholdermanagement – disciplines die complementair zijn aan de bestaande expertise van HSC. Hierdoor kan ons bureau opdrachtgevers nog beter bedienen. Wij zijn verheugd dat Jordi zijn toekomst aan ons kantoor verbindt en zien hem als een geweldige versterking van ons team.’
Jordi Bouman: ‘Ik ben trots op deze stap en dankbaar voor het vertrouwen van mijn collega’s. Dit kantoor is al ruim 30 jaar een gevestigde naam en een gewaardeerde adviseur van organisaties uit binnen- en buitenland. Ons team – met een mooie mix van ervaring en jonge, talentvolle mensen – werkt hard om die goede reputatie steeds verder uit te bouwen. Ik heb veel vertrouwen en plezier in dit project en verheug me op onze samenwerking.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing