Jordi Bouman partner bij Huijskens Sassen Communications
- Bureaus
- 5 jun 2023 @ 09:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2023 @ 09:19
- Michiel van Zaane
Jordi Bouman (37) is toegetreden als partner bij Huijskens Sassen Communications (HSC), het in Amsterdam gevestigde strategische communicatieadviesbureau.
Bouman begon zijn loopbaan in 2010 bij het bedrijf. In de afgelopen anderhalf jaar vervulde hij de rol van Senior Director. Jordi is de derde partner van het kantoor, naast Charles Huijskens en Clemens Sassen.
Charles Huijskens, oprichter en partner van het kantoor, en Clemens Sassen, partner: ‘In de afgelopen anderhalf jaar maakten organisaties in hun zoektocht naar effectieve stakeholder engagement steeds vaker gebruik van meerdere diensten van ons bureau. Naast de diverse raakvlakken die wij hebben in ons dagelijks werk, bezit Jordi ruime kennis en ervaring op het gebied van issue- en stakeholdermanagement – disciplines die complementair zijn aan de bestaande expertise van HSC. Hierdoor kan ons bureau opdrachtgevers nog beter bedienen. Wij zijn verheugd dat Jordi zijn toekomst aan ons kantoor verbindt en zien hem als een geweldige versterking van ons team.’
Jordi Bouman: ‘Ik ben trots op deze stap en dankbaar voor het vertrouwen van mijn collega’s. Dit kantoor is al ruim 30 jaar een gevestigde naam en een gewaardeerde adviseur van organisaties uit binnen- en buitenland. Ons team – met een mooie mix van ervaring en jonge, talentvolle mensen – werkt hard om die goede reputatie steeds verder uit te bouwen. Ik heb veel vertrouwen en plezier in dit project en verheug me op onze samenwerking.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

