The Others ontwikkelt en produceert nieuwe wereldwijde campagne Philips MyCreation

The Others ontwikkelt en produceert nieuwe wereldwijde campagne Philips MyCreation
  • Bureaus
  • 2 jun 2023 @ 08:07
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De 3D-geprinte verlichtingsoplossing van Signify voor professioneel gebruik worden vanaf nu onder het Philips MyCreation label op de markt gebracht. Signify en The Others ontwikkelden samen de nieuwe communicatiestrategie, het creatief concept en de complete productie en uitwerking van alle middelen om deze campagne wereldwijd te laden

De campagne moet bedrijven laten zien dat elke lamp die ze nodig hebben of willen ontwikkelen in 3D te printen is, is een omslag nodig in denken én doen: de Big Shift. Elke lamp kan in elke maat, kleur, vorm en design 3D-geprint worden. In elke oplage en dicht in de buurt. Hierdoor hoeven lampen niet over de hele aarde verscheept te worden.

Het concept is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, identiteit, brandfilm, casefilms, ‘lookbook’ en social campagne. De campagne wordt wereldwijd uitgerold om een steeds groter deel van de wereld te verlichten met de 3D-geprinte oplossingen van Philips MyCreation.

Credits:
Philips MyCreation: Kevin Raaijmakers, Alvin Kuster, Imke van den Boogaard
Strategie & Concept: The Others (the-others.eu) Celeste Slijters, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot
Account & Productie : Celeste Slijters, Nicolette Steenks
3D Brandmovie: Ed van Hout, Marvey Izijk - Red Rum (redrumbureau.com)
Film & Edit: Niels Bik (thebigpicture.com)
Identity: Wendy Marchal
Design Lookbook: Alewijn Eijgenraam, Lisa Aue, Tijmen Bergsma
DTP: Rolf Meijer, Yo-Lin Bemelmans



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken