The Others ontwikkelt en produceert nieuwe wereldwijde campagne Philips MyCreation
- Bureaus
- 2 jun 2023 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 jun 2023 @ 08:07
- Michiel van Zaane
De 3D-geprinte verlichtingsoplossing van Signify voor professioneel gebruik worden vanaf nu onder het Philips MyCreation label op de markt gebracht. Signify en The Others ontwikkelden samen de nieuwe communicatiestrategie, het creatief concept en de complete productie en uitwerking van alle middelen om deze campagne wereldwijd te laden
De campagne moet bedrijven laten zien dat elke lamp die ze nodig hebben of willen ontwikkelen in 3D te printen is, is een omslag nodig in denken én doen: de Big Shift. Elke lamp kan in elke maat, kleur, vorm en design 3D-geprint worden. In elke oplage en dicht in de buurt. Hierdoor hoeven lampen niet over de hele aarde verscheept te worden.
Het concept is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, identiteit, brandfilm, casefilms, ‘lookbook’ en social campagne. De campagne wordt wereldwijd uitgerold om een steeds groter deel van de wereld te verlichten met de 3D-geprinte oplossingen van Philips MyCreation.
Credits:
Philips MyCreation: Kevin Raaijmakers, Alvin Kuster, Imke van den Boogaard
Strategie & Concept: The Others (the-others.eu) Celeste Slijters, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot
Account & Productie : Celeste Slijters, Nicolette Steenks
3D Brandmovie: Ed van Hout, Marvey Izijk - Red Rum (redrumbureau.com)
Film & Edit: Niels Bik (thebigpicture.com)
Identity: Wendy Marchal
Design Lookbook: Alewijn Eijgenraam, Lisa Aue, Tijmen Bergsma
DTP: Rolf Meijer, Yo-Lin Bemelmans
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing