Zwitserleven na 30 jaar weg bij Ara en kiest voor Selmore
- Bureaus
- 4 jul 2023 @ 09:57
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Reclame
- 4 jul 2023 @ 09:57
- Nanny Kuilboer
Na een bureau-oriëntatie heeft Zwitserleven voor Selmore Creative Agency gekozen. Daarmee komt er na ruim 30 jaar een einde aan de samenwerking met het Rotterdamse Ara, de makers van het Zwitserleven Gevoel.
Het Zwitserleven Gevoel werd bedacht door Theo Postma en voor het eerst geïntroduceerd in 1985. Het werd al snel een begrip dat zelfs is opgenomen in de Dikke Van Dale. Bekende Nederlanders als Kees Brusse, Huub Stapel, Ellen ten Damme en Chris Zegers vormden jarenlang het gezicht van de langlopende campagne, maar het onbezorgde Zwitserleven Gevoel van toen sluit niet meer aan bij de huidige tijdsgeest, de maatschappelijke ontwikkelingen en de groeidoelstellingen van Zwitserleven, aldus Paul Pilon, Brand & Creative Lead bij Zwitserleven: ‘We zochten een strategische partner die met oog op de lange termijn ons helpt het Zwitserleven-merk blijvend sterk in de markt te zetten. Uiteindelijk gaf het Guiding Idea dat Selmore presenteerde en het gevoel dat we bij het team kregen de doorslag.’
Voortbouwen op opgebouwde kapitaal
Niels Westra, creative partner Selmore: ‘We gaan voortbouwen op het opgebouwde kapitaal. Het Zwitserleven Gevoel gaat niet verdwijnen, maar het zal opnieuw ingevuld worden, de man op een mooi eiland zal plaats maken voor iets nieuws.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers