Zwitserleven na 30 jaar weg bij Ara en kiest voor Selmore
- Bureaus
- 4 jul 2023 @ 09:57
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Reclame
- 4 jul 2023 @ 09:57
- Nanny Kuilboer
Na een bureau-oriëntatie heeft Zwitserleven voor Selmore Creative Agency gekozen. Daarmee komt er na ruim 30 jaar een einde aan de samenwerking met het Rotterdamse Ara, de makers van het Zwitserleven Gevoel.
Het Zwitserleven Gevoel werd bedacht door Theo Postma en voor het eerst geïntroduceerd in 1985. Het werd al snel een begrip dat zelfs is opgenomen in de Dikke Van Dale. Bekende Nederlanders als Kees Brusse, Huub Stapel, Ellen ten Damme en Chris Zegers vormden jarenlang het gezicht van de langlopende campagne, maar het onbezorgde Zwitserleven Gevoel van toen sluit niet meer aan bij de huidige tijdsgeest, de maatschappelijke ontwikkelingen en de groeidoelstellingen van Zwitserleven, aldus Paul Pilon, Brand & Creative Lead bij Zwitserleven: ‘We zochten een strategische partner die met oog op de lange termijn ons helpt het Zwitserleven-merk blijvend sterk in de markt te zetten. Uiteindelijk gaf het Guiding Idea dat Selmore presenteerde en het gevoel dat we bij het team kregen de doorslag.’
Voortbouwen op opgebouwde kapitaal
Niels Westra, creative partner Selmore: ‘We gaan voortbouwen op het opgebouwde kapitaal. Het Zwitserleven Gevoel gaat niet verdwijnen, maar het zal opnieuw ingevuld worden, de man op een mooi eiland zal plaats maken voor iets nieuws.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

