Investeerders van V&D opgelet: ik kan jullie redden!
- Bureaus
- 10 feb 2015 @ 14:48
- Link
-
Lodewijk van der Peet
Managing Director
BeyenMeyer - Marketing
- 10 feb 2015 @ 14:48
- Lodewijk van der Peet
Nee, dat is geen grootspraak. Geef me drie (nee twee is genoeg!) weken de tijd om te werken met een paar retailgekken. Nee, niet zo’n azijnpisser als Cor Molenaar, maar mannen en vrouwen met positieve energie. Iemand van G-Star en van Kruidvat, een directeur van een shopping mall in Zuid Korea en een vrijdenker zoals Daan Roosegaarde.
We gaan een week reizen en ideeën pikken (inspiratie opdoen klinkt vriendelijker) in Londen, Seoul en New York. Dan maken we een plan. Ik weet zeker dat het een fokking goed plan wordt. Het wordt een retailformule die urgentie, nieuwswaarde en heel veel succes heeft. Ik garandeer het.
Directie van V&D opgelet: Ga je schamen!
Het is een schande dat jullie niks anders kunnen dan met de kaasschaaf rondrennen.
Had het lef gehad V&D opnieuw uit te vinden. Was dáármee naar je investeerders gestapt in plaats van met een armoedig voorstel de salarissen met 6% te korten en de huisbaas af te zeiken. Dan hadden de investeerders een positieve beslissing kunnen nemen. Je hebt fantastische panden op nog betere locaties. Je hebt medewerkers die niets liever doen dan zich te pletter werken als je ze koers had gegeven. Als je ze een toekomst had gegeven, had de FNV niet eens geweten dat ze dat voor iets minder gingen doen.
Lieve directie en investeerders van de HEMA: u bent gewaarschuwd!
U bent er nog lang niet. Vindt uzelf iedere dag opnieuw uit.
Kernachtiger kan ik het V&D debacle niet samenvatten.
-
Lodewijk van der Peet
- Werkt bij: BeyenMeyer
- Functie: Managing Director
- Website:http://www.beyenmeyer.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes