Investeerders van V&D opgelet: ik kan jullie redden!

Investeerders van V&D opgelet: ik kan jullie redden!
  • Bureaus
  • 10 feb 2015 @ 14:48
  • 15303 x gelezen
  • Link
  • Lodewijk van der Peet
    Lodewijk van der Peet

    Managing Director
    BeyenMeyer
  • Marketing

Nee, dat is geen grootspraak. Geef me drie (nee twee is genoeg!) weken de tijd om te werken met een paar retailgekken. Nee, niet zo’n azijnpisser als Cor Molenaar, maar mannen en vrouwen met positieve energie. Iemand van G-Star en van Kruidvat, een directeur van een shopping mall in Zuid Korea en een vrijdenker zoals Daan Roosegaarde.

We gaan een week reizen en ideeën pikken (inspiratie opdoen klinkt vriendelijker) in Londen, Seoul en New York. Dan maken we een plan. Ik weet zeker dat het een fokking goed plan wordt. Het wordt een retailformule die urgentie, nieuwswaarde en heel veel succes heeft. Ik garandeer het.

Directie van V&D opgelet: Ga je schamen!
Het is een schande dat jullie niks anders kunnen dan met de kaasschaaf rondrennen.
Had het lef gehad V&D opnieuw uit te vinden. Was dáármee naar je investeerders gestapt in plaats van met een armoedig voorstel de salarissen met 6% te korten en de huisbaas af te zeiken. Dan hadden de investeerders een positieve beslissing kunnen nemen. Je hebt fantastische panden op nog betere locaties. Je hebt medewerkers die niets liever doen dan zich te pletter werken als je ze koers had gegeven. Als je ze een toekomst had gegeven, had de FNV niet eens geweten dat ze dat voor iets minder gingen doen.

Lieve directie en investeerders van de HEMA: u bent gewaarschuwd!
U bent er nog lang niet. Vindt uzelf iedere dag opnieuw uit.
Kernachtiger kan ik het V&D debacle niet samenvatten.

Lodewijk van der Peet

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken