Investeerders van V&D opgelet: ik kan jullie redden!
- Bureaus
- 10 feb 2015 @ 14:48
- Link
-
Lodewijk van der Peet
Managing Director
BeyenMeyer - Marketing
- 10 feb 2015 @ 14:48
- Lodewijk van der Peet
Nee, dat is geen grootspraak. Geef me drie (nee twee is genoeg!) weken de tijd om te werken met een paar retailgekken. Nee, niet zo’n azijnpisser als Cor Molenaar, maar mannen en vrouwen met positieve energie. Iemand van G-Star en van Kruidvat, een directeur van een shopping mall in Zuid Korea en een vrijdenker zoals Daan Roosegaarde.
We gaan een week reizen en ideeën pikken (inspiratie opdoen klinkt vriendelijker) in Londen, Seoul en New York. Dan maken we een plan. Ik weet zeker dat het een fokking goed plan wordt. Het wordt een retailformule die urgentie, nieuwswaarde en heel veel succes heeft. Ik garandeer het.
Directie van V&D opgelet: Ga je schamen!
Het is een schande dat jullie niks anders kunnen dan met de kaasschaaf rondrennen.
Had het lef gehad V&D opnieuw uit te vinden. Was dáármee naar je investeerders gestapt in plaats van met een armoedig voorstel de salarissen met 6% te korten en de huisbaas af te zeiken. Dan hadden de investeerders een positieve beslissing kunnen nemen. Je hebt fantastische panden op nog betere locaties. Je hebt medewerkers die niets liever doen dan zich te pletter werken als je ze koers had gegeven. Als je ze een toekomst had gegeven, had de FNV niet eens geweten dat ze dat voor iets minder gingen doen.
Lieve directie en investeerders van de HEMA: u bent gewaarschuwd!
U bent er nog lang niet. Vindt uzelf iedere dag opnieuw uit.
Kernachtiger kan ik het V&D debacle niet samenvatten.
-
Lodewijk van der Peet
- Werkt bij: BeyenMeyer
- Functie: Managing Director
- Website:http://www.beyenmeyer.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing