Harper's Bazaar komt met Age Issue

Harper's Bazaar komt met Age Issue
  • Content
  • 14 apr 2015 @ 13:20
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Tijdschrift Harper’s Bazaar komt vandaag, dinsdag 14 april, met een Ageless Issue. Om dat te vieren is er gisterenavond afgetrapt met een Ageless Party in Amsterdam. Pointe: Heb lak aan leeftijd. Niks verlangen naar eeuwige jeugd of wanhopig leeftijd verdoezelen. Wees blij dat je ouder mag worden en koester de ervaring.

In de nieuwe Bazaar: uitblinkers van alle leeftijden onder wie Linda Spierings en Linda Rodin, actrice Georgina Verbaan, Neelie Kroes en vele anderen. Stuk voor stuk vrouwen die bewijzen dat fabulous zijn op elke leeftijd kan.

Hoe hoofdredacteur Cécile Narinx erover denkt? ‘Ik heb mezelf plechtig beloofd dat ik ouder worden toch niet kan tegenhouden, maar zuur worden wel’. Het exclusieve, leeftijdsloze feest vond plaats in het recent geopende restaurant Nacional Amsterdam.
Modeminnend Nederland was uitgenodigd, naast schrijvers, kunstenaars en (oud)topmodellen. Dat alles ter gelegenheid van het hagelnieuwe Ageless Issue dat vandaag, dinsdag 14 april in de winkel ligt.

Over Harpers' Bazaar
Harper’s Bazaar werd in 1867 in de VS opgericht en is daarmee het oudste modeblad ter wereld. Met de komst van Harper’s Bazaar Nederland omvat het merk nu 31 edities in 20 talen, uitgegeven in 47 landen.

Over Hearst Magazines Nederland
Hearst Magazines Nederland, gevestigd aan het Koningsplein in Amsterdam, geeft Quote, ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Esquire, Cosmopolitan, Men’s Health en Women’s Health uit, zowel in print als digitaal.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken