#nsfavourites magazine
- Content
- 25 jan 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 25 jan 2016 @ 09:00
- Redactie Contentmarketing
G+J Media Custom Content presenteert #nsfavourites, het eerste digitale magazine van NS. Na het succes van #nsfavourites in print, dat afgelopen zomer voor NS werd ontwikkeld, was een digitale versie van dit concept een logische volgende stap.
Op ns.nl/nsfavourites ontdekt de reiziger tips en leuke adressen in vier favoriete Nederlandse steden, verkozen door vooraanstaande Nederlandse bloggers en influentials. Daarnaast bevat het zestien exclusieve aanbiedingen, geselecteerd door NS. In het digitale magazine kan de gebruiker zelf een lijstje favourites samenstellen en bewaren, en bovendien wordt de snelste route van het station naar elke tip eenvoudig weergegeven.
G+J Custom Content is expert op het gebied van reizen en vrije tijd en weet hoe hij de gebruiker moet inspireren en activeren. In opdracht van NS produceert Custom Content tevens Spoor, CS Amsterdam magazine en #nsfavourites. NS Base Marketeer Judith Beckers, kijkt terug op een geslaagde samenwerking met zowel Dutch Giraffe, verantwoordelijk voor de technische realisatie, als G+J Custom Content, verantwoordelijk voor creatief concept en contentcreatie. 'In #nsfavourites biedt NS meer dan 700.000 abonnementhouders een aanleiding om vaker met de trein te reizen. De tips, geselecteerd door lokale bloggers, maken dit platform inspirerend en vernieuwend, zelfs voor gebruikers die de desbetreffende stad al vaker bezocht hebben.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes