VICE NL lanceert nieuw label

VICE NL lanceert nieuw label
  • Content
  • 20 mei 2016 @ 11:25
  • 13446 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ConceptContentTrendsVideoContentContent

'Edition' was al een tijdje onderdeel van VICE UK; nu is Nederland aan de beurt. Dit zogenaamde influencer-label ontwikkelt content in samenwerking met muzikanten, artiesten acteurs en andere persoonlijkheden uit de entertainmentbranche.

Edition wordt gesegmenteerd op basis van thema's van de eigen kanalen van VICE, zoals muziek, entertainment, fashion en food. Wist je bijvoorbeeld al dat Freddy Tratlehner (beter bekend als Vieze Fur cq Freddy) gek is op... koken?

Peter Meere, general manager partnerships Benelux, laat weten: 'De lancering van Edition in Nederland is een logische stap voor ons. We ontwikkelen al jaren branded entertainment met invloedrijke personen en al deze kennis en ervaring hebben we nu samengebracht in een gespecialiseerd label. We willen ons onderscheiden op creatieve kwaliteit en de toegang die we hebben tot zowel lokale als internationale influencers. Ook gaan we investeren in analyse en meetbaarheid van impact bij campagnes om zo adverteerders beter te kunnen bedienen.'



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken