Slam en Men's Health lanceren podcast-serie

Slam en Men's Health lanceren podcast-serie
  • Content
  • 15 jan 2019 @ 10:07
  • 10819 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersDoelgroepContent

Radiostation Slam en lifestylemagazine Men's Health hebben een vijfdelige podcastserie genaamd Gezond Verstand gelanceerd. De serie staat in het teken van sport, voeding en gezondheid.

Jordi Warner (dj bij Slam, op de foto rechts) en Martyn de Jong (online editor-in-chief bij Men's Health) gaan wekelijks in gesprek over hoe je een gezonde lifestyle kunt onderhouden zonder in te leveren op levensplezier.

De podcast richt zich op zowel beginnende als gevorderde sporters. Doel is om hen te inspireren, informeren en waar nodig 'dat extra duwtje in de rug' te geven. Warners en De Jong vertellen zelf ook open en eerlijk over hun eigen fitjourney. 'Ik ben in één jaar tijd 28 kilo afgevallen door maar wat te doen. In deze podcast wil ik laten horen dat het iedereen kan lukken om beter in je vel te zitten', zo laat Warners weten.

Andere doelgroep

Beide merken zeggen trots te zijn op de samenwerking en de uitkomst daarvan. De Jong laat weten: 'Het is mooi om gebruik te maken van elkaars doelgroepen en kanalen, elkaar te versterken en luisteraars van waardevolle informatie te voorzien.' Warners voegt daaraan toe: 'Slam is het jongste radiostation van Nederland met de nieuwste muziek, maar bereikt een andere doelgroep dan Men's Health. Zo helpen we niet alleen elkaar, maar ook de luisteraars.'

De podcast is wekelijks te beluisteren via Spotify en iTunes. De eerste aflevering met Rens Kroes staat nu online.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken