Rise brengt merken en influencers samen

Rise brengt merken en influencers samen
  • Content
  • 27 feb 2019 @ 09:56
  • 16004 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • YouTubeContentInfluencermarketing

Influencer marketing-bureau 3sixtyfive is samen met influencer media-bureau Age Network 'Rise' gestart, een joint venture die zich richt op merken die de overstap willen maken van adverteerder naar uitgever.

Rise wil inspelen op de toenemende vraag van merken die de volgende stap met influencer marketing willen zetten en in YouTube een strategisch platform zien om hun doelgroep te bereiken. Het initiatief moet de influencers van Age Network met de kennis over influencer marketing van 3sixtyfive samenbrengen.

Age Network heeft de beschikking tot een netwerk van 750 YouTubers met samen ruim 100 miljoen abonnees. Dit bereik uit zich naar eigen zeggen in meer dan een half miljard views per maand verdeeld over bijna 200 landen.

Ook is de zogenoemde Rise Academy beschikbaar voor merken die hun eigen mensen willen opleiden als influencer. Glossier en Macy's hebben zich reeds aangemeld.

Op de foto Sanne en Stacey, medewerkers van 3sixtyfive.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken