Mojo en Vodafone lanceren streamingplatform

Mojo en Vodafone lanceren streamingplatform
  • Content
  • 19 jun 2020 @ 11:19
  • 21014 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentDigitaalContent

Mojo en Vodafone lanceren ‘Larger Than Live': een virtuele concertreeks opgenomen in de Ziggo Dome die vanuit huis bijgewoond kan worden.

Zanger Nielson geeft op donderdag 9 juli het eerste streamingconcert en in de daaropvolgende weken betreden onder meer Maan, De Staat en De Jeugd van Tegenwoordig het podium van de Amsterdamse concertzaal Ziggo Dome. Via de smartphone bepaalt de kijker zelf de positie van de camerastandpunten en zijn er 'interactiemogelijkheden' met de artiest. Op deze manier moet het 'live'-gevoel zoveel mogelijk ervaren worden.

'Met de lancering van Larger Than Live investeren Vodafone en Mojo in de toekomst van live concertbeleving. We brengen entertainment bij de mensen thuis. Met deze virtuele concertzaal bieden we op een innovatieve manier de mogelijkheden om te genieten van live muziek', zo laat Louise Meijer, directeur brand, communications & media bij Vodafone, weten.

Streamingticket

Meijer: 'Ook zodra in de toekomst weer reguliere shows mogen plaatsvinden, wordt het in veel gevallen mogelijk om een streamingticket te kopen. Zo maken we het voor een grote groep mogelijk de shows vanuit huis te volgen. Een uitkomst voor fans die om welke reden dan ook het concert niet kunnen bijwonen.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken