Zuid Creatives lanceert podcasts voor bedrijven en merken

Zuid Creatives lanceert podcasts voor bedrijven en merken
  • Content
  • 30 nov 2021 @ 09:39
  • 14282 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • JournalistiekContent
  • 30 nov 2021 @ 09:39
  • 14282 x gelezen
  • Ryan Baij

Zuid Creatives lanceert een nieuwe podcast Zuid audio, een podcast specifiek voor de zakelijke markt. Zo krijgen bedrijven er een creatief communicatiekanaal bij voor hun teams, bedrijf en klanten.

CEO Mathieu Hermans legt uit hoe ze op het idee kwamen: ‘Het is een logische uitbreiding van onze bestaande diensten. Toen vrijwel iedereen binnen Zuid noodgedwongen vanuit huis werkte, zijn we begonnen met een MT-podcast. In korte afleveringen informeerde ons managementteam onze eigen mensen over de status en koers van ons bedrijf. We merkten dat onze boodschap door de vorm anders werd ontvangen. Door noodgedwongen op afstand van elkaar te hebben gewerkt, hebben we bovendien meer dan ooit ervaren hoe belangrijk het is om die andere, menselijke kant van een organisatie te laten horen. Onze eigen positieve ervaringen delen we graag met onze klanten.’

Hermans vervolgt over wat Zuid -gevestigd in Tilburg- toevoegt aan de huidige podcast: ‘Het huidige landschap bestaat vooral uit uitgevers die eigen content produceren en opnamestudio’s die hun ruimte verhuren. Onze toegevoegde waarde we je helpen om attractieve en kwalitatieve auditieve content te maken om de expertise aan de buitenwereld te tonen.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken