Hellmann's lanceert campagne vanuit de straten van NYC

Hellmann's lanceert campagne vanuit de straten van NYC
  • Content
  • 10 mei 2022 @ 08:04
  • 14102 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • YouTubeCampagnesMarketing

Na een merkpositioneringstraject voor de Nederlandse markt gaat mayomerk Hellmann’s met een YouTube-serie - in samenwerking met Blauw Gras en Glasnost - terug naar de plek waar het allemaal begon: de straten van New York. Nizar Ben Messaoud van Hellmann’s: ‘. 'Het is voor het eerst dat we voor Hellmann’s een lokale campagne produceren.'

In de 4-delige YouTube-serie Worlds #1 Flavors - NY Edition zien we ‘foodie’ Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen in NYC.

Eerste Nederlandse campagne voor Hellmann's

Nizar Ben Messaoud, Brand Manager Dressings bij Hellmann’s: ‘De eerste campagne vormt het startpunt om met Hellmann’s ook in Nederland uit te groeien tot het meest geliefde mayonaisemerk. Het is voor het eerst dat we voor Hellmann’s een lokale campagne produceren. Het brengen van inspiratie in de foodculture, maar ook het aankaarten van maatschappelijke thema’s als voedselverspilling, vormen onderdeel van onze langetermijnmissie in Nederland. Met Blauw Gras en Glasnost hebben we een combinatie van bureaus die nauw aansluit bij deze uitdaging.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken