ING geeft kleur aan Europride
- Design
- 4 aug 2016 @ 15:14
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MotionVisual id
- 4 aug 2016 @ 15:14
- Redactie MarketingTribune
Vandaag is een levensgroot geveldoek onthuld op het balkon van Koninklijk Theater Carré. Het geveldoek is speciaal gemaakt door kunstenaar Ottograph voor de ‘Kleur het leven’ campagne. Zanger en presentator Jamai Loman heeft, hangend aan de gevel van Carré en samen met de kunstenaar ter plekke, de laatste hand gelegd aan deze uiting van diversiteit. ‘Kleur het leven’-campagne is een initiatief van ING Nederland in het kader van Europride 2016. Het doek is tot en met a.s. zondag te bewonderen op de gevel van Carré.
‘Kleur het leven’ is een initiatief van ING. De bank vindt het belangrijk dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze willen zijn en vindt het belangrijk dat medewerkers de diversiteit van haar klanten weerspiegelen. Gaypride is een van de meest kleurrijke feesten van Nederland. Rood, geel, groen, blauw, paars en oranje vormen samen het symbool. ING omarmt kleur en voor de bank blijft het belangrijk om kleur te bekennen. ING is de trotse hoofdsponsor van Koninklijk Theater Carré. Carré deelt de gedachten over diversiteit en ‘Kleur het Leven’ en werkt daarom graag mee aan de campagne door het doek aan de gevel te hangen.
Voor deze campagne is het logo van ING in de regenboogkleuren aangepast en zichtbaar op alle social media kanalen. Zaterdag 6 augustus is het campagnebeeld zichtbaar op abri’s langs de vaarroute en op het kantoor aan het Rokin. Hier worden potloden in de kleuren van de regenboogvlag uitgedeeld door promoteams. Zo kan Nederland, in opvolging van Ottograph, nu zelf kleur geven. Dit jaar is de campagne niet alleen op de geldautomaten in Amsterdam zichtbaar maar voor het eerst in heel Nederland. Daarnaast is op alle kantoren de campagne zichtbaar op videoschermen. Bij het Rijksmuseum worden deze zaterdag de regenboogkleurpotloden uitgedeeld voor de activiteit ‘hier tekenen’.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

