Kruidige Tripel van Grolsch in beugelfles
- Design
- 13 sep 2018 @ 12:09
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging design
- 13 sep 2018 @ 12:09
- Nanny Kuilboer
De bruine beugelfles van Grolsch is eventjes terug van weggeweest. Vanaf deze week brengt de bierbrouwer Grolsch Kruidige Tripel in de bruine beugelfles op de markt.
Als eerste bier in de Grolsch Proeverij was deze Tripel tot nu toe alleen tijdelijk verkrijgbaar in vijftig geselecteerde Grolsch horecagelegenheden. Na de vele positieve reacties op dit speciaalbier heeft Grolsch besloten de Kruidige Tripel opnieuw te introduceren en wel in beperkte oplage in de bruine beugelfles. Vanaf vandaag is dit speciaalbier landelijk verkrijgbaar bij supermarkten en slijterijen.
Grolsch Proeverij
De Grolsch Kruidige Tripel is het eerste bier van de Grolsch Proeverij in 2017, ontwikkeld door Meesterbrouwer Marc Janssen. De Grolsch Proeverij staat voor een serie speciaalbieren, gebrouwen in de proefbrouwerij. In deze proefbrouwerij experimenteren en innoveren de Grolsch Meesterbrouwers op basis van vakmanschap. De nieuwe creaties van de Meesterbrouwers zijn vervolgens gedurende een bepaalde periode exclusief verkrijgbaar in vijftig geselecteerde Grolsch horecagelegenheden. Als onderdeel van de Grolsch Proeverij wordt bierliefhebbers actief gevraagd naar hun mening over de nieuwe bieren. Op basis van hun feedback bepaalt Grolsch welk bier landelijk wordt geïntroduceerd en of er eventueel kleine aanpassingen aan de receptuur nodig zijn.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

