Nieuwe visuele merktaal voor Vrumona door VBAT

  • Design
  • 14 sep 2018 @ 09:21
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Visual id

VBAT heeft een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld voor Vrumona. Vrumona heeft als missie ‘goed en gezond drinken voor iedereen’ en VBAT ging aan de slag een merktaal te ontwikkelen waarin zowel deze ambitieuze missie alsook de merkwaarden tot hun recht komen.

VBAT: ‘Het resultaat is een identity die eigentijds en eigenzinnig is, maar waarmee tegelijkertijd de gedegenheid, betrouwbaarheid en professionaliteit van de frisdrankengigant wordt uitgedragen. Zo is het logo speels, maar ook zakelijk; open, maar ook betrouwbaar; sierlijk, maar ook stevig. Die dubbelheid komt terug in alle stijlelementen. Kleurenpalet, grafische elementen, illustraties en typografie zijn dusdanig ontwikkeld dat de merktaal flexibiliteit biedt en er altijd een perfecte balans gevonden kan worden tussen Vrumona als betrouwbare partner enerzijds en Vrumona als aantrekkelijke, innovatieve werkgever anderzijds.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken