Nieuwe visuele merktaal voor Vrumona door VBAT
- Design
- 14 sep 2018 @ 09:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual id
- 14 sep 2018 @ 09:21
- Nanny Kuilboer
VBAT heeft een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld voor Vrumona. Vrumona heeft als missie ‘goed en gezond drinken voor iedereen’ en VBAT ging aan de slag een merktaal te ontwikkelen waarin zowel deze ambitieuze missie alsook de merkwaarden tot hun recht komen.
VBAT: ‘Het resultaat is een identity die eigentijds en eigenzinnig is, maar waarmee tegelijkertijd de gedegenheid, betrouwbaarheid en professionaliteit van de frisdrankengigant wordt uitgedragen. Zo is het logo speels, maar ook zakelijk; open, maar ook betrouwbaar; sierlijk, maar ook stevig. Die dubbelheid komt terug in alle stijlelementen. Kleurenpalet, grafische elementen, illustraties en typografie zijn dusdanig ontwikkeld dat de merktaal flexibiliteit biedt en er altijd een perfecte balans gevonden kan worden tussen Vrumona als betrouwbare partner enerzijds en Vrumona als aantrekkelijke, innovatieve werkgever anderzijds.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

