Nieuwe visuele merktaal voor Vrumona door VBAT
- Design
- 14 sep 2018 @ 09:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual id
- 14 sep 2018 @ 09:21
- Nanny Kuilboer
VBAT heeft een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld voor Vrumona. Vrumona heeft als missie ‘goed en gezond drinken voor iedereen’ en VBAT ging aan de slag een merktaal te ontwikkelen waarin zowel deze ambitieuze missie alsook de merkwaarden tot hun recht komen.
VBAT: ‘Het resultaat is een identity die eigentijds en eigenzinnig is, maar waarmee tegelijkertijd de gedegenheid, betrouwbaarheid en professionaliteit van de frisdrankengigant wordt uitgedragen. Zo is het logo speels, maar ook zakelijk; open, maar ook betrouwbaar; sierlijk, maar ook stevig. Die dubbelheid komt terug in alle stijlelementen. Kleurenpalet, grafische elementen, illustraties en typografie zijn dusdanig ontwikkeld dat de merktaal flexibiliteit biedt en er altijd een perfecte balans gevonden kan worden tussen Vrumona als betrouwbare partner enerzijds en Vrumona als aantrekkelijke, innovatieve werkgever anderzijds.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing