Marco de Meijer treedt toe als partner bij Millford

Marco de Meijer treedt toe als partner bij Millford
  • Design
  • 4 okt 2018 @ 15:29
  • 5421 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Personalia

Marco de Meijer (2e v.r. op foto) is sinds 2010 verbonden aan Millford en sinds 2016 als creatief directeur onderdeel van de creatieve directie. Met de toetreding van Meijer telt het designbureau 4 partners, samen met Moritz Hoekstra (Managing Partner), Erik de Graaf (Creative Director), Tahir Idouri (Creative Director).

Na zijn studie aan de Willem de Kooning Academie heeft De Meijer zich gespecialiseerd in 'de rol van design' door het volgen van de opleiding Designmanagement in Rotterdam. Na achtereenvolgens gewerkt te hebben bij Corps en Tomorrow Design startte hij in 2010 bij Millford.

Stap

Bij het bureau zijn in totaal 32 creatieve talenten en ervaren professionals werkzaam. Erik de Graaf, Tahir Idouri, Jobert van de Bovenkamp blijven met Meijer als creatieve directie creatief eindverantwoordelijk. Meijer: ‘Ik ben trots en enthousiast dat ik de komende jaren nog meer richting kan geven aan het mooiste bureau van Nederland. Na 8 jaar bij Millford werkzaam geweest te zijn waarvan 3 jaar als creatief directeur werd het tijd voor een volgende stap.’

Moritz Hoekstra, managing director & partner: ‘Wij zijn zeer verheugd dat Marco de stap heeft genomen om partner te worden bij Millford. Marco is als multidisciplinair creatief van grote toegevoegde waarde voor de verdere groei en ontwikkeling van ons bureau. We kijken er dan ook naar uit samen de volgende fase van Millford in te gaan.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken