CLEVERºFRANKE wint vijf Red Dot Awards

  • Design
  • 4 aug 2020 @ 09:25
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Awards

De data design & technologie consultancy CLEVERºFRANKE heeft vijf Red Dot Communication Awards gewonnen, waaronder de ‘Best of the Best’ award.

De Red Dot Awards is een van 's werelds meest gerespecteerde ontwerpwedstrijden. De editie van 2020 ontving 6.992 inzendingen uit 50 landen. De Red Dot: Best of the Best wordt uitgereikt aan slechts 0.8 procent van alle inzendingen.

De festivalcampagne voor Into The Great Wide Open ‘19 van Bas Koopmans en CLEVERºFRANKE wint de Red Dot: Best of the Best. De visuele identiteit voor het Eurovisie Songfestival 2020 ontvangt één Red Dot. En het werk voor Birdseye, een nieuwe interactieve tool voor het Ministerie van Transport in Abu Dhabi, dat in samenwerking met agentschap Pixonal is gecreëerd, is beloond met drie Red Dots.

Medeoprichter Gert Franke: ‘We zijn als team erg trots op het behalen van dit resultaat. In het bijzonder omdat wij met dit werk tonen hoe je data en technologie kan gebruiken in je ontwerpproces om tot creatieve en impactvolle oplossingen te komen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken