CLEVERºFRANKE wint vijf Red Dot Awards
- Design
- 4 aug 2020 @ 09:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 4 aug 2020 @ 09:25
- Sjaak Hoogkamer
De data design & technologie consultancy CLEVERºFRANKE heeft vijf Red Dot Communication Awards gewonnen, waaronder de ‘Best of the Best’ award.
De Red Dot Awards is een van 's werelds meest gerespecteerde ontwerpwedstrijden. De editie van 2020 ontving 6.992 inzendingen uit 50 landen. De Red Dot: Best of the Best wordt uitgereikt aan slechts 0.8 procent van alle inzendingen.
De festivalcampagne voor Into The Great Wide Open ‘19 van Bas Koopmans en CLEVERºFRANKE wint de Red Dot: Best of the Best. De visuele identiteit voor het Eurovisie Songfestival 2020 ontvangt één Red Dot. En het werk voor Birdseye, een nieuwe interactieve tool voor het Ministerie van Transport in Abu Dhabi, dat in samenwerking met agentschap Pixonal is gecreëerd, is beloond met drie Red Dots.
Medeoprichter Gert Franke: ‘We zijn als team erg trots op het behalen van dit resultaat. In het bijzonder omdat wij met dit werk tonen hoe je data en technologie kan gebruiken in je ontwerpproces om tot creatieve en impactvolle oplossingen te komen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

