Nieuw: Discoboodschappen doen bij Dirk

Nieuw: Discoboodschappen doen bij Dirk
  • Food-en-retail
  • 18 mrt 2015 @ 08:54
  • 12908 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
  • EvenementWinkelen

Even dachten we dat het een grap op Facebook was: de uitnodiging om op 10 april van 21:30 tot middernacht te komen dansen en drinken tussen de Maggiblokjes en groentenschappen van de Dirk. Maar het feest in filiaal Marie Heinekenplein te Amsterdam gaat echt door, bevestigt de retailer. Marketing manager Loes de Jong van Dirk van den Broek: ‘wij waren direct enthousiast over dit initiatief en stellen onze grootste supermarkt in Amsterdam beschikbaar voor deze actie. Als boodschappen doen nog leuker kan, werken we daar graag aan mee.’

De jongelieden die eerder het tomatengevecht op de Dam organiseerden doen nu de 'Disco van Dirk.' Je kunt er shoppen en discoën voor € 7,50. Uit het persbericht: 'De organisatoren van het initiatief Disco Boodschappen hebben een akkoord met supermarktketen Dirk van den Broek. Voor het eerst zal het evenement op vrijdag 10 april na sluitingstijd plaats vinden aan het Marie Heinekenplein in Amsterdam.' 


Retailfeest
Na bekendmaking van hun plan om een feest in een supermarkt te houden, op 15 januari, kregen de organisatoren al bijna 10.000 Facebook-aanmeldingen voor het evenement. Vervolgens zijn ze met verschillende supermarktketens in gesprek gegaan. Om Project X-achtige taferelen te vermijden, is besloten om maximaal 500 boodschappers toe te laten. Meedoen kan door van te voren een 'boodschappenlijst'  van € 7,50 aan te schaffen. Met dit lijstje kan de supermarktgast op de avond zelf een volle tas aan gratis boodschappen verzamelen. 'Voor een volledig verzorgde avond, waarbij je zelfs je portemonnee thuis kunt laten, hoeft de bezoeker zich alleen om te kleden in een disco outfit. Aanmelden kan via discoboodschappen.nl', aldus de organisatie. Warsteiner zal een pop up bar leveren, Coca-Cola organiseert een dance battle en Club Knijn regelt een disco bowlingbaan. Op Facebook zijn intussen duizenden mensen uitgenodigd en lijkt het event nu al positief af te stralen op het merk Dirk. (PvWK)

beeld boven: van de FB-pagina Disco Boodschappen.


Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken