Nieuw: Discoboodschappen doen bij Dirk
- Food-en-retail
- 18 mrt 2015 @ 08:54
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementWinkelen
- 18 mrt 2015 @ 08:54
- Redactie Food en Retail
Even dachten we dat het een grap op Facebook was: de uitnodiging om op 10 april van 21:30 tot middernacht te komen dansen en drinken tussen de Maggiblokjes en groentenschappen van de Dirk. Maar het feest in filiaal Marie Heinekenplein te Amsterdam gaat echt door, bevestigt de retailer. Marketing manager Loes de Jong van Dirk van den Broek: ‘wij waren direct enthousiast over dit initiatief en stellen onze grootste supermarkt in Amsterdam beschikbaar voor deze actie. Als boodschappen doen nog leuker kan, werken we daar graag aan mee.’
De jongelieden die eerder het tomatengevecht op de Dam organiseerden doen nu de 'Disco van Dirk.' Je kunt er shoppen en discoën voor € 7,50. Uit het persbericht: 'De organisatoren van het initiatief Disco Boodschappen hebben een akkoord met supermarktketen Dirk van den Broek. Voor het eerst zal het evenement op vrijdag 10 april na sluitingstijd plaats vinden aan het Marie Heinekenplein in Amsterdam.'
Retailfeest
Na bekendmaking van hun plan om een feest in een supermarkt te houden, op 15 januari, kregen de organisatoren al bijna 10.000 Facebook-aanmeldingen voor het evenement. Vervolgens zijn ze met verschillende supermarktketens in gesprek gegaan. Om Project X-achtige taferelen te vermijden, is besloten om maximaal 500 boodschappers toe te laten. Meedoen kan door van te voren een 'boodschappenlijst' van € 7,50 aan te schaffen. Met dit lijstje kan de supermarktgast op de avond zelf een volle tas aan gratis boodschappen verzamelen. 'Voor een volledig verzorgde avond, waarbij je zelfs je portemonnee thuis kunt laten, hoeft de bezoeker zich alleen om te kleden in een disco outfit. Aanmelden kan via discoboodschappen.nl', aldus de organisatie. Warsteiner zal een pop up bar leveren, Coca-Cola organiseert een dance battle en Club Knijn regelt een disco bowlingbaan. Op Facebook zijn intussen duizenden mensen uitgenodigd en lijkt het event nu al positief af te stralen op het merk Dirk. (PvWK)
beeld boven: van de FB-pagina Disco Boodschappen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- filiaal
- Dam
- Marie Heinekenplein
- leuker
- boodschappen
- Dirk
- pop up party
- actie
- shoppen
- Amsterdam
- Disco van Dirk
- jongeren
- retailer
- Loes de Jong
- marketing manager
- grootste supermarkt
- Dirk van den Broek
- tomatengevecht
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes