Beerwulf.com opent pop up beer space Londen

Beerwulf.com opent  pop up beer space Londen
  • Food-en-retail
  • 9 apr 2019 @ 08:19
  • 11554 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodInnovatieMarketing

Beerwulf.com, één van Europa's grootste online bierwinkels, opent van vandaag tot en met 13 april een Beerwulf pop-up store aan Old Street Underground Station, in Londen Shoreditch.

Met de pop-up store wil Beerwulf consumenten de kans geven om de webshop offline te beleven. Zo wil Beerwulf de Londenaren met de dagelijkse  -Brewery of the Day- programmering in contact brengen met de brouwers, zoals Beerwulf online ook doet, meldt het merk.

Clicks for bricks
Op Beerwulf.com kun je meer dan 1000 bieren van meer dan 150 brouwers uit meer dan 20 landen vinden. Met een paar klikken stel je een doos met favoriete bieren samen of kies je één van de door Beerwulf voorgeselecteerde packs die binnen 24 uur thuis geleverd worden. Daarnaast heeft Beerwulf.com een schat aan craft- en speciaalbiercontent zoals interessante bierweetjes en hun Brewery of the Month - series. Met de pop-up in Londen gaat Beerwulf van 'clicks naar bricks' om de Londenaren in hun speciaal ontwikkelde 'urban beer space' kennis te laten maken met de wereld van Beerwulf.com.

In Beerwulf's pop-up in één van Londens drukste metrostations: Old Street in Londen Shoreditch, kunnen craft- en speciaalbierliefhebbers kennismaken met Beerwulf's brede assortiment, bieren proeven en in de shop direct bestellen. Om de consument en brouwers te verbinden, programmeert Beerwulf iedere avond proeverijen, meet en greets en biertalks van populaire brouwers uit het Beerwulf assortiment: Stone Brewery, BrewDog, Lagunitas, Five Points, The Wild Beer Co., Fourpure en het Nederlandse Two Chefs Brewing.

Beerwulf.com is sinds 2017 online en won twee weken geleden nog bij de Shopping awards, onderdeel 'beste starter' prijs. En hoewel Beerwulf's online activiteiten de grootste focus blijven, is deze stap richting fysieke retail een manier voor Beerwulf om persoonlijk kennis te maken met hun consumenten en hen het assortiment, het contact met de brouwers en Beerwulfs passie voor craft-en speciaalbier te laten beleven, aldus het merk. 'Beerwulf is voornemens meer pop-up stores te openen in de UK en andere groeimarkten in Europa.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken