Beerwulf.com opent pop up beer space Londen
- Food-en-retail
- 9 apr 2019 @ 08:19
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodInnovatieMarketing
- 9 apr 2019 @ 08:19
- Peter van Woensel Kooy
Beerwulf.com, één van Europa's grootste online bierwinkels, opent van vandaag tot en met 13 april een Beerwulf pop-up store aan Old Street Underground Station, in Londen Shoreditch.
Met de pop-up store wil Beerwulf consumenten de kans geven om de webshop offline te beleven. Zo wil Beerwulf de Londenaren met de dagelijkse -Brewery of the Day- programmering in contact brengen met de brouwers, zoals Beerwulf online ook doet, meldt het merk.
Clicks for bricks
Op Beerwulf.com kun je meer dan 1000 bieren van meer dan 150 brouwers uit meer dan 20 landen vinden. Met een paar klikken stel je een doos met favoriete bieren samen of kies je één van de door Beerwulf voorgeselecteerde packs die binnen 24 uur thuis geleverd worden. Daarnaast heeft Beerwulf.com een schat aan craft- en speciaalbiercontent zoals interessante bierweetjes en hun Brewery of the Month - series. Met de pop-up in Londen gaat Beerwulf van 'clicks naar bricks' om de Londenaren in hun speciaal ontwikkelde 'urban beer space' kennis te laten maken met de wereld van Beerwulf.com.
In Beerwulf's pop-up in één van Londens drukste metrostations: Old Street in Londen Shoreditch, kunnen craft- en speciaalbierliefhebbers kennismaken met Beerwulf's brede assortiment, bieren proeven en in de shop direct bestellen. Om de consument en brouwers te verbinden, programmeert Beerwulf iedere avond proeverijen, meet en greets en biertalks van populaire brouwers uit het Beerwulf assortiment: Stone Brewery, BrewDog, Lagunitas, Five Points, The Wild Beer Co., Fourpure en het Nederlandse Two Chefs Brewing.
Beerwulf.com is sinds 2017 online en won twee weken geleden nog bij de Shopping awards, onderdeel 'beste starter' prijs. En hoewel Beerwulf's online activiteiten de grootste focus blijven, is deze stap richting fysieke retail een manier voor Beerwulf om persoonlijk kennis te maken met hun consumenten en hen het assortiment, het contact met de brouwers en Beerwulfs passie voor craft-en speciaalbier te laten beleven, aldus het merk. 'Beerwulf is voornemens meer pop-up stores te openen in de UK en andere groeimarkten in Europa.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Old Street
- marketing
- ervaring
- bier
- pop up
- hop
- bier
- craft
- proeven
- Londen
- bieren
- stenen
- shop
- Shoreditch
- fun
- alcohol
- speciaalbierliefhebbers
- webshop
- kennismaken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers