Traffic Today: verruimde openingsuren tijdens Black Friday
- Food-en-retail
- 27 nov 2020 @ 09:05
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Activatie
- 27 nov 2020 @ 09:05
- Redactie MarketingTribune
Voor veel webshops is dit weekend met Black Friday belangrijk voor een groot deel van de omzet. Veel online bezoekers betekent veel websiteverkeer. Om dit te stimuleren draaien er ook verschillende campagnes om de bezoekers zoveel mogelijk naar de acties te trekken.
Dit jaar zullen de winkelstraten minder vol zijn dan voorheen, waardoor het online extra druk is. Je kunt je volgens Marc Koopmans, Online Marketeer bij Traffic Today, voorstellen dat dit weekend daarom extra ogen nodig heeft. ‘Daarom is Traffic Today dit weekend extra geopend! Het hele weekend wordt er gewerkt, om zo samen het maximale resultaat te behalen met en voor onze klanten.’
Het team van Traffic Today heeft al in een vroeg stadium besloten om voor hun klanten (en ook niet-klanten) extra aanwezig te zijn. Concreet betekent dit dat ze vrijdagavond tot 20 uur bereikbaar zijn, zaterdag van 9 tot 17 uur en zondag van 9 tot 17 uur. Er zijn meerdere specialisten aanwezig om de campagne te monitoren en bij te sturen waar nodig. Koopmans: ‘Zijn er mogelijkheden om extra te knallen? Dan pakken we deze kansen! We helpen onze klanten om het maximale uit hun campagnes te halen. We vinden het weekend van Black Friday heel belangrijk. We merken dat het elk jaar drukker wordt. Om onze klanten extra van dienst te zien en om zoveel mogelijk omzet en leads te genereren, werken we samen naar een recordweekend.’
Traffic Today werkt dit weekend onder andere voor Hekwerkonline, MaxiAxi, Wifimedia, Fairybell, Top1toys, Sani4all, Schattige Babykleertjes, BTO en naar https://www.raamdecoratie.com/
Voor meer informatie: 0570-244087 of mailen naar info@traffictoday.nl.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers