Albert Heijn laat klanten in-app afrekenen

Albert Heijn laat klanten in-app afrekenen
  • Food-en-retail
  • 27 okt 2022 @ 12:20
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenApps

Albert Heijn voegt een nieuwe betaalfunctie toe aan de bestelapp. Klanten kunnen daarmee in de app betalen voor hun bestelde en thuisbezorgde boodschappen, en hoeven niet meer aan de deur af te rekenen.

Klanten kunnen nu hun betaalpas koppelen aan hun Albert Heijn-app, waarmee ze online bestelde boodschappen in de app of op de website kunnen afrekenen. Vooralsnog kunnen alleen bankpassen van ING en Rabobank digitaal aan de app worden gekoppeld. 

'Het bedrag waarvoor klanten bestellen, wordt gereserveerd op hun betaalrekening. Zodra de boodschappen bezorgd zijn en statiegeld is verrekend, wordt het bedrag geïncasseerd', meldt RetailTrends. Bekijk hieronder ook het uitlegfilmpje.
(PvWK, bronnen: AH en RetailTrends)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken