Fonq en Crisp zetten samen 'smaakmakers' op tafel
- Food-en-retail
- 8 dec 2022 @ 10:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWebwinkelWinkelenMarketing
- 8 dec 2022 @ 10:11
- Peter van Woensel Kooy
Voor de feestdagen hebben Crisp en Fonq de handen ineen geslagen om hun krachten – goed eten en stijlvolle tafeldecoratie – te bundelen. Beider brand & content teams hebben in deze campagne als co-creatie een mooie tafelsetting vol lekker eten samengesteld.
'Jouw goede smaak in knetterverse boodschappen verdient een tafel met sprankelende styling. Dat krijg je als je Nederlands meest inspirerende online woonwinkel Fonq samenbrengt met Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. Op een piekfijn gedekte tafel vol favorieten van Fonq zijn jouw hapjes een feest voor álle zintuigen', aldus de partners op de site van Fonq.
Naamsbekendheid vergroten
'Omdat onze doelgroepen een goede match zijn, willen we de naamsbekendheid van beide merken graag vergroten', licht Ellemijn Willemse, Lead Brand & Content bij Fonq toe, 'De campagne bestaat dus uit mooie beelden van een stijlvol gedekte tafel vol lekker eten met de boodschap ‘Volop smaak op tafel’. Daarbij verrassen we onze klanten met een cadeautje: Crisp klanten kunnen met €10 korting tafeldecoratie shoppen, Fonq klanten krijgen €15 shoptegoed voor boodschappen bij Crisp.'
Op deze pagina lees je meer over de actie van Fonq en hier over de actie van Crisp.
(PvWK, foto: Crisp / Fonq)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- DM
- naamsbekendheid
- Fonq
- feestdagen
- zetten samen smaakmakers
- Lead Brand & Content
- Crisp
- Fonq
- op tafel
- actie
- Ellemijn Willemse
- merken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management