Fonq en Crisp zetten samen 'smaakmakers' op tafel
- Food-en-retail
- 8 dec 2022 @ 10:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodWebwinkelWinkelenMarketing
- 8 dec 2022 @ 10:11
- Peter van Woensel Kooy
Voor de feestdagen hebben Crisp en Fonq de handen ineen geslagen om hun krachten – goed eten en stijlvolle tafeldecoratie – te bundelen. Beider brand & content teams hebben in deze campagne als co-creatie een mooie tafelsetting vol lekker eten samengesteld.
'Jouw goede smaak in knetterverse boodschappen verdient een tafel met sprankelende styling. Dat krijg je als je Nederlands meest inspirerende online woonwinkel Fonq samenbrengt met Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. Op een piekfijn gedekte tafel vol favorieten van Fonq zijn jouw hapjes een feest voor álle zintuigen', aldus de partners op de site van Fonq.
Naamsbekendheid vergroten
'Omdat onze doelgroepen een goede match zijn, willen we de naamsbekendheid van beide merken graag vergroten', licht Ellemijn Willemse, Lead Brand & Content bij Fonq toe, 'De campagne bestaat dus uit mooie beelden van een stijlvol gedekte tafel vol lekker eten met de boodschap ‘Volop smaak op tafel’. Daarbij verrassen we onze klanten met een cadeautje: Crisp klanten kunnen met €10 korting tafeldecoratie shoppen, Fonq klanten krijgen €15 shoptegoed voor boodschappen bij Crisp.'
Op deze pagina lees je meer over de actie van Fonq en hier over de actie van Crisp.
(PvWK, foto: Crisp / Fonq)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- DM
- naamsbekendheid
- Fonq
- op tafel
- actie
- Crisp
- feestdagen
- Fonq
- Ellemijn Willemse
- Lead Brand & Content
- zetten samen smaakmakers
- merken
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing