Fonq en Crisp zetten samen 'smaakmakers' op tafel

Fonq en Crisp zetten samen 'smaakmakers' op tafel
  • Food-en-retail
  • 8 dec 2022 @ 10:11
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodWebwinkelWinkelenMarketing

Voor de feestdagen hebben Crisp en Fonq de handen ineen geslagen om hun krachten – goed eten en stijlvolle tafeldecoratie – te bundelen. Beider brand & content teams hebben in deze campagne als co-creatie een mooie tafelsetting vol lekker eten samengesteld.

'Jouw goede smaak in knetterverse boodschappen verdient een tafel met sprankelende styling. Dat krijg je als je Nederlands meest inspirerende online woonwinkel Fonq samenbrengt met Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten. Op een piekfijn gedekte tafel vol favorieten van Fonq zijn jouw hapjes een feest voor álle zintuigen', aldus de partners op de site van Fonq.

Naamsbekendheid vergroten
'Omdat onze doelgroepen een goede match zijn, willen we de naamsbekendheid van beide merken graag vergroten', licht Ellemijn Willemse, Lead Brand & Content bij Fonq toe, 'De campagne bestaat dus uit mooie beelden van een stijlvol gedekte tafel vol lekker eten met de boodschap ‘Volop smaak op tafel’. Daarbij verrassen we onze klanten met een cadeautje: Crisp klanten kunnen met €10 korting tafeldecoratie shoppen, Fonq klanten krijgen €15 shoptegoed voor boodschappen bij Crisp.'

Op deze pagina lees je meer over de actie van Fonq en hier over de actie van Crisp.
(PvWK, foto: Crisp / Fonq)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken