Anne-Wies Bouritius nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie
- Food-en-retail
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaMarketingFood
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Nanny Kuilboer
Anne-Wies Bouritius is 1 september 2023 gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op en Bouritius gaat de worstmakers helpen om Europees te groeien
Eerder dit jaar trok Brandt & Levie Koen Regout aan als nieuwe CEO: ‘De huidige vleesconsumptie is niet duurzaam en Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale power brands (Senseo, McVitie's en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn. Met haar brede commerciële ervaring in marketing en sales heeft zij het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst.’
Lovebrand
Bouritius: “Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden. Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de vleesindustrie anders en beter kan. Er zijn volop groeikansen om Brandt & Levie naar een volgend niveau te brengen. Zo kijk ik ernaar uit om me de komende tijd bezig te houden met de lancering van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes