Anne-Wies Bouritius nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie
- Food-en-retail
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaMarketingFood
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Nanny Kuilboer
Anne-Wies Bouritius is 1 september 2023 gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op en Bouritius gaat de worstmakers helpen om Europees te groeien
Eerder dit jaar trok Brandt & Levie Koen Regout aan als nieuwe CEO: ‘De huidige vleesconsumptie is niet duurzaam en Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale power brands (Senseo, McVitie's en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn. Met haar brede commerciële ervaring in marketing en sales heeft zij het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst.’
Lovebrand
Bouritius: “Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden. Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de vleesindustrie anders en beter kan. Er zijn volop groeikansen om Brandt & Levie naar een volgend niveau te brengen. Zo kijk ik ernaar uit om me de komende tijd bezig te houden met de lancering van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing