Anne-Wies Bouritius nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie
- Food-en-retail
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaMarketingFood
- 7 sep 2023 @ 10:43
- Nanny Kuilboer
Anne-Wies Bouritius is 1 september 2023 gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie. Brandt & Levie haalde eerder dit jaar groeikapitaal op en Bouritius gaat de worstmakers helpen om Europees te groeien
Eerder dit jaar trok Brandt & Levie Koen Regout aan als nieuwe CEO: ‘De huidige vleesconsumptie is niet duurzaam en Brandt & Levie wil meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Anne-Wies Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale power brands (Senseo, McVitie's en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als National Accountmanager voor Albert Heijn. Met haar brede commerciële ervaring in marketing en sales heeft zij het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst.’
Lovebrand
Bouritius: “Brandt & Levie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot ontzettend sterk merk, met de hoogste culinaire en duurzame standaarden. Ik ben enorm trots mee te mogen bouwen aan dit love brand dat een voorbeeld stelt voor hoe de vleesindustrie anders en beter kan. Er zijn volop groeikansen om Brandt & Levie naar een volgend niveau te brengen. Zo kijk ik ernaar uit om me de komende tijd bezig te houden met de lancering van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




